Tam silah ateş alacak iken Kağan üzerime bağırdı
"Dur!! Yoksa anneni bir daha göremezsin."
"Git çocuk kandır. Çünkü benim annem öldü ve onu öldüren de amcam."
"Hayır annen ölmedi. Şu an geç kalıyoruz sen tasarımları bana verdikten sonra iş çıkışı konuşalım."
"Sonra tekrar kendimi öldürebilirim biliyorsun değil mi?"
"Sonra ne halin varsa gör."
Gevşek...
Eve vardığımızda tasarımları diske geçirdim. Sonra yine her zaman ki gibi arabaya binip ofise geçtik. Sunumu tanıttım sonra kağanın yanına gittim.
"Yarın konuşalım ben eve gidiyorum."
"Gece gece eve tek mi gitmek istiyorsun?"
"Her gün gittiğim yol."
"tamam sen bilirsin."
Bu gün yürüyerek eve gitmek istedim. Çünkü havaya ihtiyacım var dı. Arabam ofisin orada kalabilirdi. Bir tane sarhoş adam önüme bir anda çıktı. Ben de ufak bir çığlık attım.
"Merhabaaaaaaa ben seniiii seviyorummmmm."
Manyak ya. Hayır o kadar içmiş ki sürekli harfleri uzatıyor.
"Önümden çıkın lütfen."
Adam elini omzuma attığında korkudan ne yapacağımı şaşırdım.
"Bayaaaaannnn bakın siniiirleniiiyoooruuummmm."
"Polisi arıyorum."
Telefonumu çıkardım ama adam elimden tutup çekince ağzım açık adama baktım.
"Allah cezanı vermesin. Bırak telefonu!!"
Adam bir şey demedi beni duvarla kendi arasında sıkıştırdı. Alkol kokusu çok ağır basıyordu.
Bir patlama sesi duyuldu. Sonra buna benim çığlığım eşlik etti sonra bir patlama sesi daha duydum. Gözlerimi korkuyordum açmaya. Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda Kağan karşımda duruyordu. Kağan yanıma geldi. Ben ise gözlerimi o adama çevirdim. Gözlerimde ki yaşlar anın verdiği etki ile dökülmeye başladı.
"Sen iyimisin selen?"
Kafamı olumlu anlamda salladım. Kağan beni evime bıraktı. Ben ise hâlâ bu gün olanları düşünüyordum. Kafamı yastığa koydum ama ne yazık ki telefonuma gelen mesaj ile kafamı yastıktan kaldırdım. Gizli numaradan gelmişti
Gizli numara: "bu gün yaptıklarını gördüm. Adamı nasıl öldürdüğünüzü de."
Bir kaç dakika sonra bir resim geldi.
O adamı kağanın öldürdüğünü gösteriyordu. Zaten Kağan öldürdü ama bu pozisyon tam da kağanı tamamen suçlu gösteriyordu.
Gizli numara: "eğer ben ile evlenmessen o adamı alır polise veririm."
O adam dediği Kağan olmalıydı. Ama Kağan benim için o adamı öldürdü.
Ben: "defol git!"
Bir kaç dakika bekledim. Mesaj gelmeyince gözlerimi kapatıp yatmaya çalıştım.
(Saat: 05:30)
Sabah alarmın sesi ile uyandım. Giyindikten sonra ofise doğru yola çıktım. Arabamı ofiste bırakmıştım. Bu gün Sekreterlik yapacaktım.
Ofise girmeden önce beni güvenliğimiz karşıladı.
"Hoş Geldiniz selen hanım."
"Hoşbuldum."
Masama oturup kuzuları saymaya başladım. Bizim holding büyük bir holdingdindi. Telefon çaldığında açtım
"Alo demir holding size nasıl yardımcı olabilirim?"
"Bizim sedat bey ile toplantımız var dı o saati ve günü belirleyecekti. Acaba belli oldu mu?"
"Holdinginizin ismi nedir?"
"Karaca holding."
Önümde ki kağıdı karıştırmaya başladım. Sonunda bulmuştum.
"Yarın saat dört de efendim."
"Bana Kağan diyebilirsin selen."
"Ne sen nasıl?"
"Benim işte Kağan nasılı mı var"
Allahım adam manyak ya.
"Tamam Kağan."
"Sedat beye söyle yarın ki toplantıyı ertelesin."
"Ben seni ona bağlayayım sen söyle."
"Off selen ne biçim sekretersin sen?"
"Tamam ben iletirim sedat beye."
"Tamam bay bay."
"bay bay."
Telefonu kapattık dan sonra sedat beye olanları söyledim. Sedat bey dediklerini kabul etti.
Ben yine eski halimi alıp kuzu saymaya başladım. Telefon tekrardan çaldı.
"Alo demir holding size nasıl yardımcı olabilirim?"
"Benim Kağan sadece sesini özledim."
"Off Kağan telefonu boşuna meşgul etme."
"Tamam be."
Telefonu kapattım. Tekrar telefon çaldı şu sekreterlik cidden zor iş.
"Alo demir holding size nasıl yardımcı olabilirim?"
"Eğer benim dediğimi yapmazsan şirketin iflas edecek ayrıca Kağan hapisi boylayacak."
"Ne istiyorsun benden?"
"Seni benim olacaksın sonsuza dek."
"Saçmalama."
"İlk Adım da şirket iflas edecek ikinci adım da ise Kağan hapis cezası alacak karar senin."
Ben daha cevap veremeden telefonu suratıma kapattı bir anda telefonuma mesaj geldi açtım ve baktım olamaz bu...
Devam edecek...
Evet benim canlarım bu bölüm ile ilgili düşünceleriniz
Sizce selenciğime gelen mesaj nedir
Bölümü umarım heyecan ile beklersiniz
Sizi seviyorum bölümün gelmesini istiyorsanız o küçük mini minnak yıldıza dokunun bolca yorum yapın ayrıca kitabımı arkadaşlarınızla paylaşın
♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayete Tanık
AdventureNormal bir hayatı yaşıyordum. taki o cinayete tanık olana kadar. ne yazık ki adam beni hâlâ takip ediyor. sanki her saniye de yanımda. o cinayeti ben işlemedim, ama sanki işlemiş kadar oldum. o yaşadığım güne lanet olsun keşke ofise gitmeseydim. *...