Yaratıklarla ilk günüm dışarı çıktım evde yiyecek bişey yoktu bu lanet zombilerin gelmesiyle tüm marketler boştu ve herşey bedavaydı tabii ki markkette ne varsa market arabasına doldurdum ve ağzımdaki sandiviç ile eve doğru ilerlerken arkamdan bir kaç hırıltı geldi bunların zombi olduğu açık , benzin istasyonunda bekleyen bir araba gördüm hızla o arabaya koştum bindim aman tanrım ne olsun istersiniz arabanın anahtarı yoktu lanet olsun dışarı baktığımda hepsi koşarak geliyordu.
Yerde parlak birşey gözüme çarptı bu anahtardı hızla inip anahtarı aldım kokmuş yaratıkların bana ulaşmasına çok az kalmıştı arabanın kapısını açtım.Lanet olsun anahtar elimden düştü hemen alıp arabaya bindim kapıyı kapattığım anda arabanın camına bir leş yapıştı çalıştırıp direk gaza bastım kurtulduğumu sanmıştım.Ama hala içimde kötü bir his vardı.
Aynaya baktığımda arkada bir zombi olduğunu gördüm.Benim kurallarım vardı ilk kuralı daha önce söylemiştim "2.Kural:Emniyet kemerini bağla." Emniyet kemerimi bağladım ve fren ile el frenini aynı anda kullandım zombi arabanın ön camından dışarı fırladı ancak ölmemişti.Önceden de dediğim gibi öldüğünden emin olmak için öldürücü vuruşu yap.Ama bu kurala uyacak birşey yoktu elimde sağıma soluma bakınırken arabada bir tüfek vardı aldım ve beyninin yarısı çıkmış kafa tasını tamamen parçaladım suratımda iğrenç kokan et parçaları vardı.Ama hala karnım çok açtı inip market arabasından bir kaç şey aldım.Ve arabaya koydum evime gitmeyecektim tabii ki de buralardan uzaklaşıcaktım duyduklarıma göre dünyada zombi olmayan temiz bir yer varmış oraya gitmeyi planlıyorum.
Arabayla uzun bir yola koyuldum ancak yeni araba bulmam lazımdı çünkü ön camın kırık olması tehlikede olduğumun bir numaralı kanıtıydı her an suratımda leş bir kadın,adam veya bir çocuk görebilirdim ya da köpek bu lanet şehirde herşey zombiye dönüşmüştü kendimi seçilmiş hissediyordum.
Derken yolda zırhlı üzerinde 01 yazan bir hummer gördüm.İndim ve tedirgin bir şekilde hummer'a ilerledim kapı açıldı ve birisi yere ayak bastı.Önümde ki motora siper aldım ve tüfeği ona doğrulttum bu bir insandı.Belki yol arkadaşı olabilirdik,ama o kötü biride olabilirdi.Tedbirli olmalıydım.
Ama adam benden tedbirli çıktı dostum.Ağır silahlarla çıktı karşıma ve tüfeğimi bırakmamı istedi.Adamdan korkmuştum ve tüfeğimi ona verdim bana yaklaştı insan olup olmadığımı kontrol etti.Sanırım yol arkadaşı olacaktık arabası çok iyiydi yolda giderken biraz konuştuk.
Jonathan:Adın ne dostum?
Charlie:Adım charlie bana bir daha dostum deme yoksa o kafanı koparırım.Tanrım adam çok sertti çok korktum.
Jonathan:Neden bu kadar sinirlisin?
Charlie:Donut istiyorum.Donutsuz yapamıyorum bunun için adam öldürürüm adamım anlıyor musun?
Jonathan:E....EvetYolda giderken bir kamyon gördük bu donut kamyonuydu Charlie arabayı durdurup hızla aşağı indi ve kamyonun arka kapısını açtı her yer donut oldu.Charlie mutluluktan ağlıyacaktı.Yanımıza biraz alıp yola koyulduk.
MACERA BAŞLIYOR...DEVAM EDECEK
EPISODE II
2.KURAL:EMNİYET KEMERİNİ BAĞLA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombieland
ActionBenim adım jonathan markete gidiyordum ve etrafımda ilginç yaratıklar gördüm bunlara zombi diyorlardı neyseki şanslıyım kaçmak için hala bir şansım var bu lanet olası pislikler çok hızlı koşuyorlar vücutları adrenalin dolu bu lanet olası zombilere i...