Opisy Bohaterów

41 5 14
                                    

Markus Longbob -
Znak zodiaku : Ryby
Orientacja : Heterosexualny
Wiek : 18
Partner/Partnerka : Brak

Chłopak z kochającego i dobrego domu. Zawsze miał wsparcie w rodzicach, którzy pomagają mu osiągnąć jego marzenie o zostaniu prawnikiem. Zawsze miał piątki i szóstki od podstawówki do liceum. Jest blondynem o brązowych oczach. Ma 178 cm wzrostu, jego postura przypomina modela którym według większości osób powinien zostać. Mieszka w pieknej wielkiej willi na bogatym osiedlu. Ma psa o imieniu Rick i papuge o imieniu Fick. Interesuje sie muzyką, zwłaszcza pop-em.

Martinus Venus
Znak zodiaku : Bliźnięta
Orientacja : Homosexualny
Wiek : 18
Partner : Parker Black

Najlepszy przyjaciel Marcusa. Przyjaźnią się od dziewiątego roku życia. W wieku trzynastu lat odkrył swoją orientacje, przez co miał problemy i w szkole jak i w domu. Tylko Marcus się od niego nie odwrócił. Jest jednym z najlepszych uczniów, czasem rywalizuje ze swoim przyjacielem o to kto jest lepszy. W domu nie ma łatwo, jeśli nie dostanie chociaż 5 ma piekło. Rodzice go kochają, ale są bardzo wymagający. Nie jest zbyt lubiany, ale ma paru przyjaciół i znajomych. Mieszka w domu z mamą, tatą i dziadkiem, który jest poważnie chory. Ma toksycznego chłopaka lecz jeszcze o tym nie wie...

Ashley Longbob -
Znak zodiaku : Strzelec
Orientacja : Heterosexualna
Wiek : 41
Partner : Thomas Longbob

Ashley pracuje jako sekretarka w biurze swojego męża. Kocha swojego syna bardzo i pomaga mu jak najbardziej jak umie żeby mógł zostać prawnikiem. Próbuje przekonać Thomasa o drugie dziecko, ale narazie jej nie idzie. Dorastała w smutnym i nie kochającym siebie domu, dlatego chce żeby jej syn czuł się jak najlepiej w domu.

Thomas Longbob -
Znak zodiaku : Baran
Orientacja : Heterosexualny
Wiek : 47
Partnerka : Ashley Longbob

Thomas ma swoje własne biuro, posiada je już 24 lata. Jest dumny z syna że chce zostać prawnikiem. Kocha swoją żonę i chce zapewnić jej jak najlepsze życie, synowi również. Pracuje po 11-13 godzin dziennie, dlatego nie ma go za często w domu. Pomaga synowi w zadaniach domowych (Co zdarza się dosyć rzadko).

Sky Anderson
Znak zodiaku : Koziorożec
Orientacja : Heterosexualna
Wiek : 18
Partner : Brak

Sky posiada naprawde dziwne życie jak na 18-nasto letnią dziewczynę. Napewno nie powinna robić tego co robi. A mianowicie bijatyki, okradanie sklepów i inne takie wybryki to jej codzienność. Od zawsze miała trudne dzieciństwo co wiąże się z tym jaka teraz jest. Sky może wydaje sie niebezpieczna i bez uczuciowa, ale w środku jest kompletnie inna. Nocami uwielbia kłaść sie na dachu swojej kamienicy i oglądać gwiazdy do rana, słuchać muzyki i nie myśleć o tym co będzie jutro. Ale potem znowu wraca rzeczywistość...

Cristian/Chris Roberts
Znak zodiaku : Wodnik
Orientacja : Homosexualny
Wiek : 18
Partner: Brak

Chris to typowy bad boy i postrach młodszych klas. Jak zadrzesz z nim lub z kims dla niego ważnym, może to nie skończyć się dla ciebie dobrze. Ale dla najbliższych jest najmilszym człowiekiem na świecie i nie ma mowy żeby coś im się stało w jego towarzystwie. Tymi osobami są, jego najlepsza przyjaciółka Sky i młodszy brat Liam, którego musi wychowywać sam, ponieważ jego rodzice zmarli jak Chris miał trzynaście lat a Liam pięć. Od tamtej pory muszą sobie radzić sami.

Liam Roberts
Znak zodiaku : Byk
Orientacja : jeszcze nie wiadomo
Wiek : 10
Partner/Partnerka : Brak

Liam to mały chłopiec który, jeszcze nic nie wie o życiu. Opiekuje się nim jego starszy brat, po tym jak jego rodzice zgineli w wypadku samochodowym. Liam nie ma kolorowego życia, jego rówieśnicy naśmiewają sie z niego dlatego że jest biedny. Od zawsze marzył żeby zostać kosmonautą, ale raczej mu się nie uda.

Parker Black
Znak zodiaku : Baran
Orientacja : Bisexualny
Wiek : 19
Partner / Partnerka : Martinus Venus

Razem ze Sky należy do gangu SixHour, lecz jego chlopak o tym nie wie. Parker jest dosłownie najgorszym z najgorszych. Zneca sie nad młodszymi, czego nie popiera jego chłopak, ale jego zdanie go nie obchodzi. Dwa razy powtarzał ta samą klasę, ponieważ lekko mówiąc jego szkoła go nie obchodzi. Jest strasznie toksyczny dla wszystkich do okoła, a najmardziej dla Martinusa ale biedak o tym nie wie...

*********************

Witamy! Tutaj mamy opis wszystkich bohaterów, chyba że w miedzy czasie coś sie zmieni. Tak jak napisane w opisie pisze tą książkę z SodaWaifu
Więc wpadajcie również do niej. Już niedługo pierwszy rozdział! Chyba tyle wiec pozdrawiamy i miłego czytanka dalszych rozdziałów!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 07, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Płonący lasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz