Mike:Chiar vorbesti serios? Faci asta pentru mine?
Eu:Da!
Mike:Dar stii ca.. Asta nu va rezolva cu nimic relatia dintre noi doi,nu?
Eu:Poftim? Eu fac atatea pentru tine si tu ma ameninti ca nu ne impacam? De fapt,o sa fac asta pentru mama ta,ca tu oricum nu meriti si nici nu ai meritat vreodata ceva!
Nu m-a mai interesat ce voia sa zica. Pur si simplu am plecat fara sa ma mai uit inapoi. Deodata o intalnesc pe prietena mea cea mai buna inca de la gradinita, Abby. Abby este o blonda atragatoare cu ochii mari si albastri.Arata foarte bine la corp si este o prietena extrem de buna. E putin cam diferita la aspect ca mine. Eu sunt bruneta cu ochii verzi.
Ne salutam si ne luam in brate.
Abby:Asa,deci? Ceva noutati?
Eu:Mpai.. In afara de vesti proaste.. Nu.
Abby:Mda.. Am auzit de mama lui Mike.. Mai simti ceva pentru el?
Eu:Am incetat vreodata?
Abby:mnu.. Fata mea invata sa treci peste, esti tanara,ai 16 ani,esti frumoasa,desteapta,atatia baieti te asteapta si tu alegi sa plangi dupa un idiot care nu te merita? Diseara iesim in club,te imbeti bine asa de suparare,agatam baieti draguti si aia e!
Abby mereu a fost fata aceea mai "rebela" si eu am fost din totdeauna fata cuminte. Dar asa ne completam.
Eu:Ok,accept.
Abby:hai sa mergem la o cafenea si mai vorbim.
Mergem,ne oprim la o cafenea si incepem sa discutam. Am stabilit ca la ora 22 sa fiu gata de petrecere. Plecam amandoua acasa si incep pregatirile. In timp ce stateam si ma gandeam cu ce sa ma imbrac primesc un mesaj de la Mike. Nu ma uit sa vad ce scrie. In seara asta ma voi distra si voi uita total de el. Aleg o rochita rosie cu paiete putin cam scurta,tocuri negre si un plic negru. Imi las parul desprins si indreptat. Ma machiez foarte strident. Sunt gata! Abby suna la usa si cand o vad am ramas masca. Arata ca un adevarat model! Tocuri foarte inalte,o rochita ce ii modela perfect silueta de scorpie si parul facut bucle. Era imposibil sa nu agate baieti in seara aceasta.
Abby:Mergem?
Eu:Categoric!
Ajunse in fata clubului,trece pe langa noi un grup de baieti bine facuti ce ne zambeau. Am intrat odata cu ei. Atmosfera era incendiara! Peste tot numai animatoare si multe sticle cu bautura. Ne-am intrat in ritm si dai cu distractia!Era cam 3 dimineata si majoritatea erau morti de beti. Eu si Abby inca dansam.
Eu:ma duc sa imi iau ceva de la bar ca nu mai pot.
Abby:ok.
Ajung la bar si comand o bautura cu nume ciudat.(nu ma prea pricep la bauturi alcoolice,dar mi-a placut din ce era facuta). Intr-un moment in care mi-am atintit privirea catre Abby care dansa cu un tip super sexy,un alt tip se apropie de mine.
El:Buna frumoaso!
Eu:Buna!
El:Iti fac cinste cu ceva?
Eu:Am comandat deja,multumesc oricum.
El:Mhmm.. Si cum te numesti?
Eu:Eliza,tu?
El:Marc,incantat de cunostiinta,Eliza!
Dupa ce bei,dansam?
Eu:Sigur.
Cat timp am stat la bar,am discutat si am reusit sa aflu destul de multe despre el. Era student la drept in varsta de 18 ani,s-a mutat din constanta la bucuresti si acum este o luna in vizita. Era foarte amuzant si chipes. Ma pierdeam in ochii lui verzi si zambetul lui ma fermeca din ce in ce mai mult.
Terminam de baut si iesim la dans. Se misca foarte bine iar mainile lui imi modelau formele. La un moment dat imi fura un sarut si fara sa imi dau seama,ii raspund. Ma dau usor inapoi incercand sa nu para ca il resping dar...
---Va urma---💋