1- Yeni Çocuk

98 3 1
                                    

Bu sabah yine erken uyandım . Saçımı yıkayıp sade makyajımı yaptım . Bu gün çok farklı hissetmiştim . Nedenini bilmiyorum . Evden çıkıp otobüs durağına gittim . Uzun bir beklemeden sonra kahrolası otobüs geldi. Okula gittiğimde yine o pis orospu bana dik dik bakıyordu . Sınıfa girdiğimde kızların ilk söylediği şey " Okula yeni bir çocuk geliyormuş " hiç umursamadım . Zaten ortaokuldan beri hiç sevgilim olmamıştı . Liseye başladığım günden beri dışarıdan bakıma çok saf bir görünümüm vardı . Neyse konumuz bu değil.

Evet kızların beklediği o çocuk gelmişti . Karşı sınıftaydı . Evet belki söylediklerinden daha yakışıklıydı ama hala umursamıyordum. Tenefüste 1 dakikaya yakın bakışmıştık ama onu hala umursamıyordum . Çok değişik birisiydi gözlerinin altı mosmordu kol damarları oldukça belirgindi.Belliydi uyuşturucu kullandığı . İçine kapanık biriydi hatta o gün sadece benimle konuşmuştu.Sanki benden hoşlanıyor gibime gelmişti . Çıkışta yanıma geldi sadece bana baktı

- Ne var ? Dedim.

-  ...
Cevap vermedi ve hiç arkasına bakmadan ilerledi . Evet  cidden çok garip biriydi. Ertesi sabah kalktığımda telefonumda whatsapp' tan  mesaj vardı . ?

- Merhaba ...

Kimdi bu şimdi ?¿  Numarası kayıtlı değildi . Cevap vermeden okula gittim . Okul kapısından içeri girdiğim anda telefonum çaldı . Yine aynı numaraydı .

- Alo , alo, alo ...

Ses gelmedi . Ardından tekrar whatsapp' tan mesaj geldi .

- Arka bahçede bekliyorum ...

Hemen vakit geçirmeden arka bahçeye gittim . Ama kimseye yoktu . Sınıfa gittim . Bizim kızlar yine o çocuktan bahsediyorlardı . Adı

" ARAS " ' mış . Derse girdik . Yine aynı numaradan mesaj geldi .

-Çok güzelsin . :)

Artık gerçekten birinin benimle dalga geçtiğine inanmıştım . Zil çaldı , tam yanıma gelecekken arkadaşlarım geldi yanıma . Acaba ne diyecekti , yada diyemeyecekti .

Kızlarla konuşurken karşımda olan banka oturdu . Uzun süre bana baktı . Arkadaşlarıma olanları anlattım. Onlarda benim gibi birinin benimle dalga geçtiğini düşünüyordu . Zil çaldı ve yine derse girdik . Yine mesaj geldi

-  Gözlerin çok güzel .

Artık gerçekten sinir  olmaya başlamıştım . Geri mesaj attım.

- Her kimsen umrumda değil . Bana artık mesaj atma .

Numarayı engelledim . Dersin sonuna doğru bu kişinin Aras olabileceği aklım geçti . Tenefüste yanına gittim .

- O mesajları bana senmi atıyorsun ?

- ... Sadece gülümsedi  .

Çok güzel gülümsüyordu . Diğer tenefüs  yanıma geldi .

- Bu gün saat 3 ' te sahil kenarındaki starbucks ' a gelirmisin ?

Bende hiç düşünmeden evet dedim .

Öğlen saat 1' de okuldan çıktık. Aceleyle eve gittim . Hemen duş alıdım. Saçımı kurutup biraz şekil verdim . Önce yüzüme biraz ten rengimde pudra sürdüm . Ardından siyah eyeliner ve rimel sürdüm . Çok canlı bir kırmızı ruj sürdüm . Dolabımı açtım  kırmızı şort ve siyah yarım bady ' mi giydim .  Saat 2:15 'ti  hemen ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Cafeye doğru yürümeye başladım.

Saat 14 : 55 ' te cafenin önündeydim. İçeride cam kenarında oturuyordu . Yanına gidip sandalyeye oturdum .

- Merhaba ... Dedi yere bakarak .

Bende

- Merhaba . Dedim.

Seninle neden buluşmak istediğimi az çok anlamışsındır . Neyse cesaretimi kaybetmeden söyleyeyim.

- Ben senden çok hoşlanıyorum .

-Hiç bir şey söylemedim.

- Peki . Sana bir cevap vermen için baskı yapmayacağım. Bu arada ismin Öykü galiba .

- İsmimi nereden biliyorsun ?

- Boynundaki kolyede yazıyor .     :)

- Aaa :)) kusura bakma dalmışım .

Uzun zamandır ilk defa sanki bende aşık olmaya başlamıştım. Kısa bir sessizlikten sonra  ben ;

- Bir şey soracağım ama doğru cevap vermeni istiyorum .

- Sor

-  Uyuşturucumu kullanıyorsun.

- Evet ama  gün geçtikçe nedenini anlarsın .

- Hayır , şimdi söylemeni istiyorum .

- Peki söyleyeceğim ama sözlerimi bitirdikten sonra bu konuyla ilgili konuşmayacağız.

         Ben küçükken babam çok zengin bir iş adamıymış . Ama annemi ....

Arkadaşlar   vote 5 olmadan  Devam ettirmeyeceğim . :) :) :) :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Varla yok arasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin