[Başlangıç tarihinizi alayım şuraya]
Rafların arasında kimsenin olmadığına emin olmak için son defa çevreme bakındım. Şanslıydım, kimse yoktu.
Güvenlik kameraları ise harekete duyarlı olduğu için sabit bir yeri çekmiyordu bu yüzden oldukça yavaş işimi halledebilirsem bir sorun çıkmazdı.
Şapkamı daha çok aşağı indirip yüzümü kapattıktan sonra sakin ve temkinli hareketlerle alacağım ürünleri, giydiğim bol ceketin içine sokuşturmaya başladım. Tam o anda bulunduğum yere gelen görevli sayesinde telaş yaşadım ve raftaki çikolatayı düşürdüm.
"Kahretsin" derken yere eğilip çikolatayı yerine koymak üzereydim ki arkamdaki hareketlenme gözlerimi kapatıp dudaklarımı ısırmama neden oldu. "Şimdi sıçtın Jin Joo"
"Hanfendi sorun yok değil mi? Varsa eğer yardımcı olabilirim."
Gözlerimi açıp derin bir nefes verdim ve sesin geldiği yere döndüm.
"Hayır hiçbir sorun yok" gülümseyip baş selamı vererek kasaya doğru ilerledim.
Cebimden az miktar para çıkartıp oradaki çilekli lolipoplardan bir tanesini aldım ve dışarı çıktım. Eğer bir şey almazsam fazlasıyla göze batacaktım.
Marketin yan sokağına girip üzerimde ki bol ceketi çıkardıktan sonra malzemelerle birlikte çantaya koydum. Sokaktan çıkmadan önce şapkamın ön kısmını yukarı kaldırıp marketin ters yönüne doğru ilerlemeye başladım. Elimde ki lolipopu açıp dudaklarıma götürürken ağzımdan küçük bir kahkahanın kaçmasını önleyememiştim.
İşte ben, Ma Jin Joo.
Geçimini hırsızlıkla sağlayan iblisin tekiyim. Hayatıma hoş geldin!⛓️
Hey yeni bir ficle karşınızdayım~
👏👏İçimde küçük bir heyecan var bu kurguyla ilgili. Her yeni bir kitaba başlerken oluyor bu küçük tatlı heyecanlar🥳
Ama önemli olan devam ettirebilmek ve umarım devam edebilen bir fic olur. Aslında bunu siz belirliyorsunuz güzellerim. Attığınız her oy ve yaptığınız her yorum beni yazmaya teşvik ediyor ortaya güzel olduğunu düşündüğüm şeyler çıkıyor.
Ah her neyse sizi seviyorum kendinize iyi bakın💜🖤