🌸1🌸(Hyunjin)

452 19 2
                                    

Bylo něco po osmé ráno a Hyunjin se rozhodl probudit svůj malý poklad. Nechtěl ho nechat dlouho vyspávat aby potom nebyl ze spánku přetažený a protivný. Zároveň ho nesmí budit až moc brzo. To by bylo ještě horší.

Potichu se přesunul do jejich společné ložnice. Sedl si na postel vedle tvrdě spícího chlapce. Opatrně ho pohladil po tváři,, Innie vstávej" zašeptal tiše.
Maličký se pod dotekem staršího zavrtěl ale neprobudilo ho to.
,,Innie " znovu zašeptal. Má vždycky dost trpělivosti.

Jeho malý přítel se znovu zavrtěl ale tentokrát oči otevřel načež se starší usmál. ,, Dobré ráno" pohladil ho lehce po vláskách a pokusil se mu opatrně vytáhnout dudlík.

Když se mu to povedlo vložil si ho do kapsy a dál hladil svého přítele po vláskách. Nechtěl být prudký protože se jeho láska teprve rozkoukávala.

,, Innie chce ještě spinkat " zamumlal a protřel si očka. Starší se málem roztekl nad tou roztomilostí.
,, Čeká na tebe snídaně" prohraboval mu dál vlásky. Vždycky na něho jde přes jídlo.

Maličký k němu hned natáhl ručky. Hyunjin si menšího hned vyhrabal z peřiny vstal a přitiskl ho k sobě. Ruce spojil pod jeho zadkem a nechal malého zavrtat hlavu do jeho ramene a omotat ručky kolem jeho krku.

Posadil ho na gauč v obýváku zapl na televizi dětský program, zabalil svůj rozespalý poklad do deky a z kuchyně vzal snídani.
Sedl si vedle něho a nabral na plastovou lžičku první sousto jahodové přesnídávky.

Lžičku dal k puse svého přítele a ten pohotově pusu otevřel. Když nakonec snědl vše podal mu ještě džus co mu už předtím v kuchyni přelil do dětské láhve. Nádobí nakonec odnesl a potom si Jeongina přitáhl k sobě. Opatrně mu vložil dudlík do úst a dal mu pusu na čelo,, Tak moc tě mám rád" zašeptal do jeho vlásků.
,, Innie má taky rád Hyunjinnieho" zamumlal maličký.

/Vítám vás u první kapitoly🌸Plánuji napsat příběh který nebude na jednodílovky s určitými členy ale příběh kde se budou vyskytovat všichni zároveň 🌸Snad se ale budou líbit i tyhle příběhy 🌸

Jeongin × SKZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat