🌸3🌸(Jisung)

306 15 3
                                    

,, Půjdeme? " podíval se Han na drobnějších chlapce vedle sebe co se před pár minutami probudil. Bylo pár hodin po obědě a maličký si po dobrém obědě musel dál šlofíka.

Hned přikývl a natáhl k druhému ruce. Vzal ho odnesl do ložnice kde ho převlékl do vhodného oblečení. Sám sebe převlékl už dřív.

Po pár minutách kdy nazul sobě i svému zlatíčku boty vzal ho za ruku a vydal se ven. Samozřejmě nezapomněl zamknout dveře.
,, Kam budeš chtít? " podíval se na něho a pomalu se rozešel.

,, Na hřiště" vypískl pohotově. Jisung se musel zasmát ,, To vím ale na jaké šmudlo? " dál ho držel za ručku.

,, Tam kde je ta verlybka" trochu hopsnul. Na hřiště s dřevěnou houpací verlybou chodí často ale ani jednomu to nevadí. Vyskytuje se tam málo dětí a tak se Jeongin může vyřádit a nikdo se na něho znechuceně nedívá.

Když dorazili Innie se hned vyvlékl a utíkal na verlybu. Han ho pohotově následoval a dohlížel aby se vyhnul zranění. Minulá scéna mu bohatě stačila.

FlashBack

,, Innie opatrně! "okřikl ho už potřetí chlapec připomínající vzhledem veverku. Jeho prosby hyperaktivní chlapec nevyslyšel a taky to tak dopadlo.

V sekundě ležel celý ubrečený na štěrku. Chlapec který ho varoval ho ihned zvednul do náruče a začal utěšovat.

Hlasitě mu brečel do ucha mezitím co mu hladil záda . Když po dlouhé době  z breku vzniklo jen popotahování posadil se s ním na lavičku aby se podíval jestli není zraněný.

Všiml si lehkého odřeného kolena. Jednalo se sice o malé zranění ale od té doby nedovolil aby Innie upadl. Nerad ho vidí plakat protože mu to trhá srdce.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 09, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jeongin × SKZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat