❧Nume: Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo | K-Drama
❧Gen: Acțiune, Istoric, Romantic, Dramă, Fantezie, Tragedie, Politică
❧Sezoane: 1
❧Episoade: 20
❧Distribuție:
❧-roluri principale: Lee Joon-Gi, IU, Kang Ha-Neul, Hong Jong-Hyun
❧Descriere: Această K-Dramă este inspirată din romanul chinez ,,Bu Bu Jing Xin de Tong Hua", care are două sezoane.
În timpul unei eclipse totale, când soarele a fost astupat de lună și parcă s-a înnegrit, o fată din secolul XXI, Go Ha-jin, care avea atunci douăzeci și cinci de ani, reușește să călătorească în trecut până-n perioada dinastiei Goryeo. Ea se trezește în trupul lui Hae Soo, o tânără energică de șaisprezece ani, care, presupune Ha-Jin, că a murit înecată. Soo, era verișoara soției prințului nr. 8, Wang Wook. Tânăra urmează să se aventureze într-o sumedenie de locuri periculoase, făcând astfel cunoștință cu prinții regali ai familiei Wang, care conducea națiunea Goryeo la vreme respectivă. Hae Soo, era o fire veselă și curajoasă, dar și foarte năbădăioasă. Deși comportamentul ieșit din comun și manierele bizare pe care le avea, erau necuviincioase pentru o femeie, acestea au atras atenția prinților.
Prima oară, ea a dezvoltat o atracție pentru cel de-al 8-lea prinț, Wang Wook, care era soțul verișoarei ei bolnave, dar mai târziu, când a fost rănită de Wook, Soo și-a îndreptat atenția spre cel de-al 4-lea prinț, Wang So. Un prinț cu inimă rece, înspăimântător și periculos, dar foarte loial, care a fost denumit de către oameni ,,câinele-lup". Datorită cicatrici sale, care nu era văzută cu ochii buni de către lume, acesta a căpătat un complex și a decis să o ascundă cu ajutorul unei măști. Odată cu trecerea timpului, Hae Soo devine din greșeală un pion în lupta prinților pentru tron.
Sentimentele de iubire și fericire pluteau în aer, lovindu-se de cele de invidie și ură. Conflictele, ura, gelozia, iubirea, tristețea, frustrarea, toate se adunau în același loc, palatul, iar o dată cu sosirea printului, Wang So, acestea s-au amplificat. Wang So, era un tânăr rece și distant, iar ferocitatea din privirea sa îi făcea pe ceilalți să păstreze distanța. Cu mâinile pătate de sânge, So, a încercat să-si protejeze mama, dar regina Yoo l-a îndepărtat, considerându-l rușinea, dezonoarea și defectele ei. Cu toate acestea, el s-a atașat de Soo, chiar și dacă știa că ea avea în inimă pe altcineva. Ani au trecut, iar o mulțime de evenimente au schimbat decursul povești. Iubirea pură, care s-a înfiripat între ei, a născut și mai multe gelozii, iar o lovitură de stat i-a despărțit pe cei doi. Neînțelegerile s-au ținut lanț de ei, dar iubirea lor nu a încetat să se oprească.
❧Citate:
,,Viața ta nu se poate schimba, doar pentru că vrei asta. Poate dacă mori și te renaști." - Choi Ji Mong, astrologul regal.
CITEȘTI
Seriale și filme coreene ~Recomandări~
Разное. ° Vă invit să pășiți în lumea serialelor coreene! Intrând în acest univers, vom da peste serialele istorice. Prinți care se luptă pentru tron, vrând să obțină toată puterea titlului de conducător, peste dueluri sângeroase cu sabia, trădări, l...