●𝘧𝘭𝘢𝘴𝘩𝘣𝘢𝘤𝘬●
Yavaşça yatağından ayırdığında kendini, bedeni nedensizce titriyordu. Hapsolmuştu sanki, kendi karanlık duygularına kilitlenmişti. Nedenini bilmese bile bir şeyler yanlıştı ve yapması gerekenleri yapmıyormuş gibi hissettiriyordu tüm bunlar.
Belki de tek gereken kafasını derslerden kaldırıp biraz nefeslenmekti, ah ama 2 gün sonraya teslim etmesi gereken projesi öylece ona bakarken ihtimal dahilinde bile değildi dinlenmek.
"Bayan Mary bu projeyi yetiştirmezsem kafamı gövdemden ayıracak kesin, hay sikeyim böyle şansı." Önce yatakta öylece duran bilgisayara ardından odanın kapısına baktı... küçük bir moladan zarar gelmezdi sanırım.
♤✙♤
Sessiz adımlarla mutfağa doğru ilerlerken kulağına çalındı o uğursuz sesler, birisi mi konuşuyor? Sesler hem yakın hem uzak, bir telefon görüşmesi olmalı bu. Çocukken annesi ona başkalarının telefonlarını dinlememesi gerektiğini söylerdi her zaman ama... o yüzlerce kilometre uzaktayken kurallarının bir anlamı yoktu denebilir.
"Anne lüften, bir kere dinlese- huh? Öylece suratıma kapattı..." Ev arkadaşı Aesop Carl'ın bu sözlerini duyan kahve saçlı ne yapacağını bilemez halde dikiliyordu, klasik anne azarı yemişti arkadaşı... ne diyebilirdi ki?
Bu yüzden umursamadan mutfağa gidip sıcak bir kahve yaptı, aynı zamanda o gün yaptığı ilk hataydı bu.
Bilgisayarının başına döndüğünde kahvesini kenara bırakmış, spotify hesabına girip rastgele oynat tuşuna basmıştı.
"YKWIM, Yot Club"
Güzel bir şarkı diye düşündü ve projesine devam etti.
En azından odasının kapısından onu izleyen ev arkadaşı Aesop Carl'ı görene kadar.
●♧●
Söz verdiğim bölümü yazdım sonunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost in the sky ›› elisop
Fanfic"çırpınışarım beni daha çok dibe çekerdi oysa." ⋇⋆✦⋆⋇ elisop-eli clark x aesop carl identity v fanfic angst