Yazarın anlatımıyla;
"Sayın hakim, müvekkilim suçunu kabul etmiyor. Ortada suçu onun işlediğine dair herhangi bir kanıtta yok. Ben size gerekli delilleri gelecek duruşmada verebilirim. Tabii eğer uzatmayı kabul ederseniz."
Hakim biraz düşünürken diğer tarafı savunan avukat söze girdi,
"Hakimim, bu duruşmayı neden bu kadar uzatıyoruz ki? Zaten her suçlu suçunu reddetmez mi? Evet, elimizde deliller yok ama-"
Hakim elinde ki tokmağı hemen altında ki küçük ama sert tahtaya vurdu.
"Karar verilmiştir."
Mahkeme salonunda ki herkes ayağa kalkıp hakimin söyleyeceklerini bekliyorlardı. Bazıları sinirle sanığın suçlu çıkması için dua ediyor, bazıları ise ağlayarak denilecekleri bekliyorlardı. Avukat Asena ise kendinden fazlasıyla emin gözüküyordu. Ve bu durum karşı tarafta ki avukatı sinir ediyordu. İkisi bir rekabet'e girmişlerdi. Fakat bundan onların haberi yoktu. Bilmeden yarışıyorlardı birbirleriyle...
"Sanığın suç işlediğine dair hiçbir delil bulunmaması nedeniyle..."
Asena gururla avukat Ata'ya baktı. Ata sinirle elini yumruk yaptı. Kimseye belli etmediğini zannediyordu belki ama bu durum Asena'nın ilgisini çekmişti. Onu öyle görünce de acımasızca tebessüm etti.
"Bu duruşmayı iki hafta sonraya uzatıyorum. Dağılabilirsiniz."
"Teşekkür ederim hakim bey." Dedi Asena göz ucuyla Ata'ya bakıp sırıtarak.
Hakim cevap vermeden salondan çıktı. Görevliler sanığın ellerini kelepçeleyerek mahkeme salonundan ayrıldı. Sanığın aileside peşlerinden gitti.
Avukat Ata, sinirle Asena'nın yanına yaklaştı. Elini Asena'ya doğru uzattı,
"Tebrik ederim. Ama duruşmayı uzatmak kişinin suçlu olmadığı anlamına gelmez."
Asena Ata'nın uzattığı elini tuttu.
"Öncelikle teşekkür ederim. Duruşmayı uzatmak her halükârda işimize geldi. Ben diğer duruşmaya kadar gerekli delilleri getirebileceğimi düşünüyorum."
"Bu pek kolay olamayacak maalesef. Çünkü suçlu olduğu o kadar belli ki... kendinizi boşuna yoruyorsunuz avukat hanım. Üzülüyorum sizin adınıza."
"Üzülmenizi gerektirecek kadar acınası biriyle konuştuğunuzu düşünmüyorum açıkçası. Ama evet pek kolay olmayacak. Fakat şöyle bir durum da var; çoğu kişinin bildiği gibi ben zoru severim avukat bey. Bu yüzden tebriğinizi gelecek duruşmaya saklamalısınız bence."
Ata sinirini belli etmeden gülümsedi. Asena'nın sinirlendiğini görmesini istemiyordu. Kendisini sinirlendirebilecek kadar önemli biri olduğunu sanması kesinlikle isteyeceği son şeyler arasındaydı.
"Sanmıyorum ama siz öyle diyorsanız öyledir. Tebriğimi asla esirgemem emin olun."
Asena'nın dudağının bir kenarı yukarı kalktı. Ata'nın bu denli sinirlenmesi hoşuna gitmişti.
"Buna eminim, teşekkür ederim."
Ata gülümseyerek kafasını salladı ve elini Asena'nın elinden çekti. Son kez Asena'ya bakıp gülümsedi. Elinde ki çantayı sanki mümkünmüş gibi biraz daha sıkarak mahkeme salonundan çıktı. Asena'dan nefret ediyordu. Terfi almasının önünda ki tek engel oydu ve ona katlanamıyordu. İşinde çok başarılıydı ve Ata'nın onu geçmesi zordu. Evet imkansız değildi ama zorlanacağı çok belliydi.
Ata salondan çıkınca Asena da onun arkasından çıktı. Bugün tek bir duruşması vardı o da az önce son bulmuştu. Günün geri kalanı boştu ve bu boş zamanını arkadaşlarına ayırmak istiyordu.
〜〜〜
Peki ya bundan sonra ne olacaktı? Bu rekabeti kim kazanacaktı? Ya da aralarında ki bu yarış hiç bitmeyecek miydi?
Asena Öz. Namı diğer zoru seven. Ata'yı yerle bir edeceğinden o kadar emindi ki. Onun gözünde Ata bir hiçti. Ki haklı da sayılırdı, kimse Asena'dan daha iyi değildi burda. Peki... ya Asena'nın bile başa çıkamayacağı bir müvekkil'i olsaydı? Yine de zirvede mi olurdu her zamanki gibi?
---
Merhaba merhaba ve merhaba!
Bu bölüm bir nevi tanıtım bölümü oldu. Bu yüzden kısa tutmak istedim :) Gelecek bölümlerde karakterleri daha iyi tanıyacağınızı düşünüyorum.
Bu ilk kurgum değil açıkçası. Kuzenimin hesabında da birçok kurgumuz vardı. Ama tabii ki bu hesapta ilk kurgu. İlgi görüp görmeyeceğini pek kestiremiyorum ama sevemeyeceğiniz kadar kötüde olduğunu sanmıyorum.
Ben Asena karakterini çok sevdim. Özgüveni bol ve bir hedefi yok. Hep yükselmek istiyor. Onu durdurmak pek kolay olmayacak lfmeldmwk Umarım kendimi Asena'yı yazarken fazla kaptırıp abartmam :')
Her neyse umarım bölümü sevmişsinizdir biraz da olsa ^^
Sizi çok seviyorum ballar! Kendinize iyi bakın, hoşçakalın ;) 💜✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİL
ЧиклитAsena Öz, namı diğer "zoru seven." İnsanların ona; yapamazsın, başaramazsın, ne? Sen mi? Demelerine rağmen asla pes etmemiş ve ne olursa olsun hayallerinin peşinden koşan bir kız. Zamanla bu ön yargıları yıkmış bir kız. Hayallerine ulaşabilmişti bel...