Prolog

31 2 0
                                    

Der findes 3 verdener, Dæmonerne, Imotalerne og menneskene. Dæmonerne er nok ikke de dæmoner som du tænker på, faktisk er det bare mennesker der har mørke kræfter. Man kan kalde det for en slags troldmand, de er bare ondere end os andre. Det er derfor vi kalder dem dæmoner.
Så er der Imotaler som er de gode i denne sammenhæng. De er også mennesker med kræfter, det er bare ikke mørke kræfter, men lyse. Det lyder nok meget forivrende, men det er ikke så kompliceret.
Til sidst har vi menneskene. Jeg er opvokset i menneskernes verdenen, så jeg er selvfølgelig et menneske, eller det troede jeg.
Inden du begynder at gå videre, så lad mig fortælle lidt om min baggrund.

For 18 år siden fødte min mor en lille pige. Den lille pige var selvfølglig mig. Min mor var 4 måneder henne graviditeten med mig, da min far forlod os. Min mor døde under fødslen, så jeg blev adopteret. Jeg voksede op og blev opdraget som et menneske, af mine plejeforældre. De er som mine rigtige forældre, så jeg kalder dem bare mor og far.
De har altid sagt at jeg var speciel, men jeg troede ikke at jeg var så speciel.
Jeg har hørt historier om min mor, men der var ikke nogen der kendte hende rigtigt, ud over min moster. Men da min moster døde, for 2 år siden, var der ikke nogle at snakke med, om min rigtige mor. Min moster fik tit min mor til at lyde, som om hun ikke altid ønskede det bedste for andre. I de historier hun fortalte lød det nærmest, som om min mor var ond. Men jeg kunne aldrig helt tro på det hun fortalte, for inderst inde føler jeg mig på en måde stadig forbundet med min mor, selvom hun er død.

The True LegendsWhere stories live. Discover now