Poate dacă părinții tai nu erau creștini extremiști nu ajungeai in aceasta situație.———————
Faptul ca aveai deja 21 de ani, iar părinții tai încă te obligau sa mergi cu ei la biserica și sa asculti predici, după predici, te-a trezit la realitate.
Aceasta nu este viața lor. E a ta, iar ei trebuie sa înțeleagă faptul ca poți sa iei propriile decizi, fie ca le place, fie ca nu.
Ceea ce a adus la mutarea ta din casa lor, in apartamentul unui prieten, ce se afla in orașul mare.
Colegiul era mai aproape, iar tu îți câștigase-i libertatea de a alege. Din libertate, ai ajuns sa nu mai crezi in nici un Dumnezeu.
Poate exista, dar dacă ar fi exista nu crezi ca ar fi fost de acord cu îndoctrinare săracilor copii cu lucruri precum "dacă minți te calcă mașina" și multe altele.
———————
Intr-o seara persoana cu care locuiai nu s-a întors. Nu era ceva neobișnut sa nu vina seara acasă, dar ceva se simțea diferit.
Internetul bubuia cu dispariții misterioase in jurul clubului lui Dionysus și se pare ca aceste dispariții au fost puse in cârca unui cult.
Normal ca culturile încă exista, dar de-obicei nu răpesc oameni in mulțime sau cel puțin, dacă o fac, persoanele răpite au ceva in comun.
Nu erai cea mai grijulie persoana, dar cu siguranța gândurile te torturau. Așa ca ai decis sa îți iei peste hainele de noapte ceva puțin mai gros și sa îți cauți prietenul.
Primul loc in care puteai începe căutarea era clubul, iar intra-colo te indrepti.
Când ai ajuns, clubul emitea lumini, ceea ce era normal, pentru ca pana la urma era un club de noapte.
La intrare se aflau bodyguarzi, ce ți-au cerut buletinul pentru a te lasă înăuntru. L-ai arătat și spre bar te-ai îndreptat.
Cu toți stim ca barmanii sunt cei care văd și aud tot într-un club.
Te-ai așezat și ai cerut ceva fără alcool, nu puteai sa te lași sub influența sa, iar când băutura ți-a fost servita ai luat o gura din ea.
Luminile au început sa se vadă încețoșat, iar zgomotul muzicii ii făcea timpanele sa se simtă de parca vor pocni in orice secunda.
Următorul lucru pe care îl știi este ca totul a devenit negru și atât.
———————
Când ți-ai deschis ochii te aflai pe un pat de "piatra" in centrul unei camere necunoscute.
— Oh? S-a trezit vasul.
[ Nume || Crush || simplu sau dublu ]