Haji sahib aj Raza Mir se milny ay thy. Unka office bht kamal tha. Office ka interior bht expensive tha. Office ki hr chez me decipline nzr a raha tha. Reception py khry larky ne bht izzat se haji sab ko welcome kia or wait krny k liye kaha qk raza sab kisi meeting me masroof thy.
Jesy hi Raza sab meeting room se bahir nikly to samny haji sab ko dekh kr khud milny k liye ay or un se musafa krny k bad apny office me ly gy. Unko bethany k bad landline py call milae or kuch khany k liye order ki.
G haji sab kesy ana howa sb thk to hai? Or beti zarmeen kesi hai? Kisi chez ki zrorat to nae? Raza sab unki amad se thora preshan ho gy k shaid koi preshani ho. Haji sab boly! Arey mery bety ap k hoty howy muju koi preshani ho skti hai. Or koi preshani nae hai sn kuch thk hai. Zarmeen beti b thk hai or bht khush b qk uska medical me admission ho gya.Raza beta ap ny mery bety ki wafat k bad kbi akela nae chora kbi mehsos hi nae howa k mera beta nae hai ap k hoty howy. Bs dil kia ap se mil ln to chla aya. Haji sab ye to ap ne bht acha kia mujy khushi hui ap muj se milny ay. In sha Allah me jld ghr chkr lgaon ga zarmeen beti se or ama g se milny aon ga.
Ap k any se zarmeen bht khush ho gi. Mujy khushi ho gi agr apki family b ay sath. G zror me unko b laon ga. Or sb sunyn sb thk? Abi filhal sb thk hai bs zarmeen k liye preshani rehti hamary bad iska kia ho ga. Ab hum soch rahy koi acha rishta dekh kr uski bat pakki kr dety hn. Ta k hamy kuch umeed hi uska koi hai.
Haji sab ap q preshan hoty hn bachi abi parh rahi hai usko parhny den or agr koi acha proposal howa to zror sochen gy. Itny me peon tea le aya. Tea peny k sath sath halki phulki gupshup hoti rahi.
Kuch wakt bad door knock howa to ander any wali shakhsiat ko dekh raza sab k chehry pr smile a gae. Haji sab ne ijazat li or wapis jany k liye uthy zaviyan ne agy barh kr salam kia. Haji sab ko zaviyan bht pyara lga. Wo tha b aisa badon ka adab or pyar krny wala. Beta in se milo ye haji sab hn or haji sab ye mera beta hai zaviyan Mir. MashAllah bht pyara bacha hai haji sab milny k bad ghr k liye nikl pry.zarmeen ik bat btao jb b me tumari khubsurti tareef krti hn to tum koi response q nae krti. Ab wo dono dosten class se free ho kr cantene me bethi thi. Qk ye khubsurti temporary hai aj hai kl nae ho gi. Is liye aisi baton me time waste nae krna chahti. Mujy apny grandparents k liye kuch krna hai doctor bnna hai ta k unko muj pr proud ho. Or anaya iski bat pr khamosh ho gae. Ary wah hamari zarmeen khubsurat soch b rakhti hai.
Acha ik sawal pochon? Hmmmm pocho, kia tum apny grandparents k liye kuch b kr skti ho? Han kuch bbbbb. Agr na manny wali bat hui to? Phr b qk wo mery liye kbi ghalat faisla nahi kren gy muny pora bhrosa hai.agr tumary sawal khtm ho gy hn to chalen van a gae ho gi. Wo dono clg k main gate trf barh gae.G dad to btyn kesy yad farmaya sb khairiat? Hmmm sb thk hai bs kuch soch raha tha socha tum se discuss kr ln. Beta tumhara agy ka kia plane hai? London se graduation k bad tum ne kaha bs or study nae krni hum ne apki bat mani or phr ye tik tok star bn gy hum tb b kuch nahi boly. But beta tik tok se zindagi nahi chlti or na hi hamari ye field hai. Kb tk time waste krny ka irada hai? Kuch socha hai?
Ohhhhh dad kia apko muj py trust nae? Me kuch life enjoy krna chahta kam to sari zindagi hota rahy ga. Or tik tok ne mujy fam dia hai or apko pata hai me ye time bht enjoy kr raha hn. Filhal ye aisy hi continue rakhna chahta hn. And i promise apko kusi shikayat ka chance nahi dn ga. Or agr kbi koi shikayat ae to jo ap kahyn gy wohi ho ga. So jst relax dad☺️. Ok beta i hope jesy tum keh rahy ho wesa hi ho.
Wesy aj kl kia masrofiat hn? Bs ku h nae dad bs tv channels waly interview leny k liye bula lety hn. Jesy kl karachi jana hai ik interview deny. You know dad apka beta star hai😉. Bat krny k bad raza sab uthy chalen phr ghr? Nae dad me ik birthday party me jana hai me ahad ki trf ja raha hn. Milty hn phr rat ok dad bye see u soon.
Zarmeen kitchen me enter hui dadi ko kuch pakaty dekh pocha badi ami kia bna rahi hn ly me bn dn. Nahi bet bilkul b thaki clg se ati ho or phr ghr k kam or parhae b krni hoti mujy b kuch krny dia kro. Wesy b tumhari shadi k bad sb kuch mujy hi krna hai. Whattttt? Zarmeen to ik dm chonki badi ami meri shadi ki bat kahan se a gae? Mujy abi parhna hai apna career bnana hai ap dono ka naam roshon krna hai. Aj k bad meri shadi ka zikr b na ho. Beta aisy nae kehty badi ami zarmeen ko smjhany lgi. Ye to haqeeqat hai aj nahi to kl tumy rukhsat hona hai beta. Bs badi ami aj k bad me na suno aisi bat. Ab jldi kren bht bhook lgi hai mjy ye kehty sath hi wo dining table pr ja bethi.
YOU ARE READING
تم سے ملنے کے بعد
RomanceA rude and arrogant hero innocent and modest heroin Love story with twist and turns😊