Part3

26 0 0
                                    

Rat ki rishion me murree apni misal ap lg raha. Logon ku chahal pehal or cold weather what a combination. G yehi combination hamary hero sab ka b favorite.
Lets go zavi i hope you are ready? Yes  i am ready but i am telling i feel bore ill leave the party. Ok as you wish now lets go we are getting late.
   Party kuch is tra thi hr trf larky larkian stage py dance kr rahy thy kuch log gossips me buisy thy or kuch apny shughal lga rahy thy.
Zavi ko kuch thk nae lga pr usko rukna pra. Zavi ne b faida uthaty howy tik tok bnani start kr di. Ye dekhty hi kuch larkion ne   request ki hamary sath tik tok bnyn. Zavi ne inkar kr dia.
   Wahan se farigh hoty hi us ne jany ka socha pr kuch larkian pics k liye a gae. But ab zavi ko ye sb acha nae lg raha tha  bar bar inkar krna wo kisi ko hurt nae krna chahta tha inkar kr k. or na zavi koi scandle bardasht kr skta tha.
     
   Waiter zaviyan k liye juice le kr aya to zavi ne le lia. Juice pety hi zavi ko chkr any lgy. Ik larki ae or usko help ka bol kr ik room me le gae.
   
   Subha jb zavi ki ankh khuli wo room me akela tha or usko kuch yad nae wo yahan riom me kesy aya or kon laya. Us ne jaldi se phone dhonda jo k bed side py mojod tha. Phone mikty hi dekha ahad ki fifty k qareeb miss calls wo dekh kr preshan howa. Or jaldi se call back ki.
   Dosri trf se dosri ring pr hi phone utha lia gya. Or ahad bina ruky boly gya. Yar tu kidr hai sari rat tujy dhonda na tu mika na tum ne phone uthaya. Or ye kia kr dia tum k hr trf internet py surf tumhary hi charchy hn. Kia mtlb zaviyan ne chonk kr kaha ki ik dm demagh me kuch ghalat hony signal mila. I am just coming..
     
      Zaviyan direct ahad k pass gya or sara mamla pocha wo to apni pics dekh kr heran ho gya. Ye kesy ho gya ahad ne pocha. Zavi ne ankhen utha k pocha kia mtlb kesy ho gya kuch nae howa ye sb planted hai tumy pata b hai mera phr b poch rahy ho.
     
   Sari kahani smj me a gae ye apni insult ka badla leny k liye kia gya hai. Ye is tra ki  larkian b na dosri larkion ko b badnam krti hn. Jst khud ko famous krny k liye mujy or meri family ko badnam kr dia ye acha nae kia is ne. She has to pay for this all.
Mujy b btao gy k howa kia hai? Wo bad me pehly Mama papa ko face krna pry ga. Or ye sb teri wja se howa. Meri wja se q 🙄qk tum mujy us cheap party me le kr gy.
     
    Mama ap ne dekha zavi bhai ki pics viral ho gae or pics b aisy mama agr papa ne dekh li to zavi bhai ki khair nae. Kia keh rahi ho g mama ap khud dekh lyn. Sadia begum ne hesy hi pics dekhi sharam se nzren jhuk gae. Tum bbd kro isko or zavi ka number mila kr do. Mama ring ja rahi pr bhai call nae pik kr rahy.
   
  Zavi anti ki call a rahi. Mujy pata hai pr phone py bat krny ka koi fauda nae ghr ja kr hi bat ho gi. Ye kehty hi zavi ne muthian gussy se band ki.
 
     Mama ab kia ho ga? Bat to bht badi hai or ye chupny wali b nae tumary papa se kahi na kahi unko dekh jy gi. Ab zavi ghr ay ga ti bat ho gi. Ab se is ki tamam activities khtm ab jo tumhary dad kahy gy wahi ho ga.
  Chalo tum preshan na ho dua kro tumary dad ka gussa control me rahy. G mom.
  
  Zavi ghr aya to sb apny rooms me thy wo b jaldi apny room me chla gya fresh hony chla gya. Wo sb ko face krny k liye khud ko prepare krna chahta tha. Ghalti na hoty howy b wo khud ko qasor war smj raha tha.
 
   Raza sab jb ghr luty to bht gussy me thy or aty hi sadia begum ko awazen deny lgy. Sadia begum jb bahir ae to raza sab bht pdeshan or gussy me thy. Abi sadia begum kuch bolti k zavi room se bahir aya zavi tum kb ay bs abi. Dad apko jo b kehna hai mujy keh le meri wja se mom pr gussa na kren. Tum ne kehny k qabil hamy chora hai. Sorry dad pr ye sb mujy badnam krny k liye kia gya hai. Ap apni tarbiat pr shak ke rahy hn. Bs ab koi bat nae sunnni mujy jo me kahn ga wahi ho  ga or tum mano gy b. Subha early morning mujy tum ready chahiye ho office jany k liye baki bat b subha hi ho gi.
   Zavi maa k samny nazren jhukata room me aya damm it or gussa nikala chezen ider uder pehenkni start kr di.
    Am sorry mom and dad. Or sara waqia yad krty krty zavi so gya.
  
     Next day zavi bilkul tayar breakfast k liye table py munood tha or baki sb b thy. Hello bhai hi zarwa kesi ho? Me thk hn bhai ap? Same here. Ahamm raza sab ne bat ka aghaz kia sadia begum mene soch lia hai 1 month k ander zavi ki shadi ho jy. Or larki dhondna tumara kam. Lekun dad ye sb itni jldi. Zavi abi itna bola hi tha k raza sab ne darmian me rok dia. To kia or dheel dn ta k khabdan ka naam aiay hi badnam krty raho. Han bolo hum ne tum pr yaqeen kia. Ab to koi  shareef khandan larki b nae de ga tumy. Bs mene keh dia 1 month mtlb 1 month or jaldi mujy office me milo. Ye kehty hi wo chaly gy.

or zavi maa k pass gya mom kia apko b apny bety pr yakeen Nae kia me aisa kr skta hn. Mujy apny bety pe yakeen hai pr beta is muashry me rehny k kuch adab hn tehzeeb izzat hai beta agr ye chezen na ho to log hewan bn jyn gy. Log us py yakeen krty jo ankhon se dekh lety us k pechy ka sach dekhny ki zrorat b nae smjhty.
ap dad se bat kryn sorry beta is bar wo meri nahi suny gy. Logon ki baten wo bardasht nae kr skyn gy iska ik hi solution tum shadi kro or apna ghr bsao. Beta muj py yaqeen hai na g mom bs phr office jao or dad ko naraz nakro baki sb muj py chor do. Hmmm mom.
   
     Mama ap ne keh to diapr larki ay gi kaha se or itna sb kuch hony k bad bhai se shadi kon kry ga. Kon apni beti ka rishta de ga. Iski fikr tum na kro apni studies py focus kro. Larki mene dhond rakhi hai. Sachi mom? Yess ok i guess hmmm hmmm zarmeen to nae wo larki. G bilkul tum ne sahi guess kia mom realky am so excited agr aisa howa to muny bht mza ay ga. Pr mama kia wo is  rishty k liye man jyn gy? Uski fikr tum na kro me sb sambhal ln gi. Om mom you are the best love you. Love you to beta i am i am going ti uni mom see you. See you beta take care.......

  To be continuee.................

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

تم سے ملنے کے بعدWhere stories live. Discover now