Dıt dıt dıt...
Saat akşamın yedi' siydi ve ben akşam yemeğimi yiyordum. Evet tek başıma yiyordum çünkü kardeşim yoktu ve annemle babam da beni sekiz yaşımda bırakıp gitmişlerdi.Daha 1 aydır kendime ait bir evde yaşıyordum.Ha!Birde kendimi tanıyayım.Adım Melek ve soyadım Akyol' du.Göz rengim ela, saçlarımsa turuncuydu. Saçlarım belime kadar uzanıyordu. Yaşımsa on sekiz' di ve üniversiteye yeni başlayacaktım ve hiç heyecanlı değildim! Herhalde üniversiteye başlayıp da tek heyecanlı olmayan kişi bendim. Ve birde yapacak birşey bulamadığım için derslere çok asıldım ve tıp okuyacağım. Şimdiye kadar yurtta kalıyordum. Aslında bir tane dedem vardı. Onda kalabilirdim ama ona yük olmamak için yurtta kalmayı tercih ettim ve dedemi bu konuda iknâ etmek bir haftamı aldı.
Size anlatmak istediğim bir konu var annemle babam beni öylesine bırakıp gitmemişlerdi biliyordum. Çünkü annemle babam gittikten sonra dedem beni karakola götürdü. Dedem polisle konuşurken polisin dediği şu cümleyi duydum. "Torununuzunn anne ve babası onu bırakmadı, birileri onu bırakmasına zorladı bence bu yüzden bu konuyu üzün bir süre araştırmalıyız." Evet tam olarak bu cümleyi duydum. Ve bana tek yardım edebilecek kişi dedemdi ama bana yok kızım yanlış duymuşsundur deyip geçiştiriyordu. Ha! Bu arada dedem bir yıl önce polislikten emekli oldu ve bu olayı da eski polis arkadaşlarına söylemiş. Nerden biliyorsun dediğinizi duyuyorum. Hemen açıklayayım, bir ara polisler evime geldi ve annemle babam benim ne diyerek bıraktılar, hangi araçla gittiler vb. sorular sordular. Bu kişileri tanıyordum. Dedemin arkadaşlarıydı. Ben de bunu hemen anladım. Aslında araştırabilirdim ama bunu dedem zaten araştırıyordu ve bana da ben annenle babanı bulacağım diyordu. Bende bu konuyu düşünüp de üzülmek istemiyordum.
(1 hafta sonra)
Küçüklüğümü düşünüyordum da ne kadar çok ağlarmışım küçükken. Uyumak istemeyince, süt isteyip de alamadığımda hep ağlardım. Şimdi ise hiçbirşeye ağlamam. Şunu yap deseler hemen yaparım. Yani kısacası duygusuz biri gibiyim. Şuan dersteyim. Evet maalesef dersler ve okul başlamıştı. Hoca bir şeyler anlatıyordu ama pek dinlemiyordum. "En arkada oturan kız! Adın nedir?" Hoca bana sesleniyordu! Hemen ayağa kalktım ve konuşmaya başladım. "Iıı. Adım Melek Akyol." Neden bunu diyip oturmuştum ki! Hemen ayağa kalktım v3 hocanın konuşmasını bekledim. Birkaç saniye sonra hoca konuşmaya başladı. "Sana bir soru soracağım Melekciğim." "Tabi ki de hocam." "Vücudumuzdaki organları işlevleriyle birlikte sayar mısın?" "İii. Kalp kanı pompalar, Akciğerler nefes almamamızı sağlar ve kanı temizler, Karaciğer sindirime ve boşaltıma yardım eder son olarak ince bağırsaklar da sindirime yardim eder ve emilim yapar." "İki organ unuttun Melekciğim."
İşte bir şeyi de doğru yapsam! "Ha! Böbrekler boşaltım yapar, Kalın bağırsakta emilim gerçekleşir." "Teşekkürler Melekciğim."
Gülümsedim ve yerime oturdum. Neyse ki zil çalmıştı ve son dersimde bitmişti. Evim bayağı uzaktı, bu yüzden okuldan eve dolmuşla gidiyordum.Eve vardığımda araba sürmeyi öğrenebileceğim geldi. Sonuçta on sekiz yaşındaydım ve kursa gidebilirim ama önce dedemi aramam lazımdı. Bu arada ben de dedem de Ankara' da yaşıyorduk. Hemen elime telefonu aldım ve dedemi aradım. "Alo! Kızım ne yapıyorsun?" "İyiyim dedecim sen ne yapıyorsun?" "İyiyim bende kızım. Ne oldu?" "Dede ben senden bir şey isteyecektim de." "Yeter ki iste canım benim." "Şey beni bir ehliyet kursuna yazdırır mısın diyecektim de? Hani evimle okulumun arası uzak ya bende araba sürmeyi öğrenirsem belki kendim gidebilirim diye düş-" "Dıt dıt dıt..."
Dedem aniden yüzüme kapattı ve ben telaştan ölmek üzereydim. Hemen dedemin evine giden otobüsü beklemeye başladım. Otobüs gelmiyordu ve ben iyice dağıtıyordum. Sonra bir kadın geldi ve konuşmaya başladı. kIzım otobüsü boşuna bekleme." "Neden!"
Çok telaşlanmıştım, ya dedeme bir şey olsaydı, ya annemle babamı elimden alan kişiler onu da elimden aldılarsa!
......................................
Selamm... Bölümü nasıl buldunuz, polisin dediği şeyler doğru muydu, dedesine ne oldu? Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
Sizleri çok seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleklerin Dünyası
ActionBu hayat benim canımı yakacaktı... Melek adlı kızımız ailesi zorla çalınan bir kızımız. Bakalım neler olacak? Neler yaşayacak? Hayat onu nelere sürükleyecek?