ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1o
Ο Αστυνομικός Μου:
Με λένε Karen και σε περίππου 3 ώρες από τώρα θα κλείσω τα 19!
Ο Thomas είναι το αγόρι μου εδώ και 3 χρόνια, όμως γνωριζόμαστε από τη 1η γυμνασίου. Είναι ένα πολύ γλυκό παιδί με μέλια ματάκια με βάθος και καστανα μαλλιά. Έχει ύψος περίπου 1,86 και είναι αρκετά γυμναζμενος... Όπως απαιτεί και η δουλειά του εξ άλλου..
Εγώ παλυ είμαι 1,61 με το ζόρι. Πραγματικά ώρες ώρες απορώ πώς γίνεται να μη τον ενοχλεί που κάθε φορά πρέπει να με σηκώνει για να φιλιθουμε.
Τέλος πάντων... Είμαι αρκετά αδύνατη χωρίς ιδιαίτερες καμπύλες αν και έχω αρκετά σφηχτους γοφούς και μοιρους λόγο του χορού που ασχολουμε πολλά χρόνια.
Η ώρα είναι κάπου στις 19.00 και έτσι αποφάσισα να αρχίσω να ετοιμάζομαι.
Σηκώθηκα από το καναπέ και πήρα πετσέτες για να πάω να κάνω μπάνιο.Έβγαλα το κολάν γυμναστικης που φορούσα μαζί με τη μακριά μπλούζα του Thomas, ελησα τα μαλλιά μου και μπήκα στη μπανιέρα που σχεδόν ξεχειλιζε από νερό.
Τράβηξα το αγαπημένο μου αφρόλουτρο και άρχισα να το απλώνω πάνω στα πόδια μου, μέχρι που μια μόνο σταγόνα του ήρθε σχεδόν σε επαφή με το σημείο ανάμεσα στα πόδια μου... Ανατρίχιασα.
Προσπάθησα να την αφαιρεσω με το άλλο μου χέρι μέχρι που συνηδητοποιησα ότι το έκανα χειρότερα. Χαμογέλασα αχνά και άνοιξα τη βρύση για να ξεπληνω το σημείο.
Όμως από το λεπτό που η πίεση του νερού ήρθε σε επαφή με το μουνι μου δεν άντεξα! Ένας αναστεναγμος μου ξέφυγε. Σχεδόν αμέσως άνοιξα τα πόδια μου διάπλατα ακουμποτας το ένα στο ένα άκρο της μπανιέρας και το άλλο στο άλλο.
Το τηλέφωνο έβγαζε ερμιτικα νερό πάνω στη κλειτοριδα μου και το ευχαριστιωμουν! Και τότε μου ήρθε η ιδέα! Σήμερα, στα γενέθλια μου θα ήταν η μέρα που θα άφηνα τον Thomas να μπει από πίσω..
Μόνο στη σκέψη του πόνου σε συνδυασμό με τη συνεχόμενη ηδονή γινόμουν μούσκεμα...
Δε χρειάστηκε παραπάνω! Η κληυορειδα μου άρχισε να πριζετε υπερβολικά μέχρι που ένοιωσα ένα τεράστιο κύμα ηδονής να με πλιμιριζει.
Κάλυψα το στόμα με το χέρι μου όσο πιο γρήγορα μπορούσα μιας που φοβόμουν μη με ακούσουν οι γείτονες μου. Αν και είμαι συγουρη ότι κάτι θα κατάλαβαν μιας που δεν κατάφερα να συγκράτησω τα πάντα..
YOU ARE READING
~~~"One Shots" ~~~
ChickLitΘα υπάρξει ερωτικο περιεχόμενο.🔞🔞🔞 Όποιος δεν ενδιαφέρεται ας σταματήσει να διαβάζει από τώρα.. ΓΙΑ όλους τους υπόλοιπους... Καλή απόλαυση.. 💦🥵👅