Η Παρτουζα😏

51.3K 195 28
                                    

Κεφάλαιο 3ο

Η Παρτουζα :

Είμαι σε μία δεξιοση για τη δουλειά μου και περιμένω να περάσει ένα 20λεπτο και να πάει 11.30 και να φύγω. Είναι πολύ βαρετά εδώ.

Με λένε Βασιλική και είμαι 27 ετών. Έχω ένα αρκετά μέτριο ύψος γύρω στο 1,65 και βάρος 57-60 κιλά. Είμαι στη "κοπή της πίτας" ως επίτιμο μέλος εδώ έτσι φόρεσα ένα μαύρο ταγερ με μια λευκή γραβάτα που την έχω συνδιασει τέλεια με μια μαύρη πενσιλ φούστα.

Φορά μαύρα λουστρινια. .. Γόβες εννοείται και έχω τα μαλλιά μου χαλαρά πιασμένα μισά μισά με ένα κοκαλινο κοκαλάκι.

Προχορησα λίγο προς τα μπροστά για να πάρω ένα ποτό που προσέφερε ένας σερβιτόρος. Και εκείνος κουστουματος.

Όλοι φορούσα με τα καλά μας. Πήρα το ποτό, τον ευχαρίστησα και Προχορησα προς τη θέση μου.

Δοκίμασα δύο γουλιες και για να είμαι ειλικρινής δεν έμοιαζε ακριβώς με κόκκινο κρασί. Θα το παρωμιαζα περισσότερο με.... Δε ξέρω ιδέα δεν έχω... Όμως ότι και να ήταν μου άρεσε.

Ο διευθυντής μηλησε σε όλα τα στελέχη της εταιρίας και έπειτα κατέβηκε για να μας αφήσει να "απολαύσουμε" το πάρτυ.

Ξαυνικα άρχισα να νοιώθω μια έντονη αδιαθεσία και πήγα μέχρι το μπάνιο.

Προσπάθησα να κάνω εμετό αλλά δε τα κατάφερα. Μάλλον κάτι θα με πείραξε... Σκέφτηκα. Το μυαλό μου γύριζε μέχρι που έκλεισα τα μάτια μου.

[...]

Ξυπνώντας βρέθηκα σε ένα άλλο δωμάτιο μαζί με άλλες τέσσερις γυναίκες από τις οποίες μόνο μία είχε ξυπνήσει κάπως.

Τα μάτια μου ήταν μισό κλειστά όμως αμέσως αντίκρισα έναν όμορφο άντρα. Φορούσε ένα ανοιχτόχρωμο θαλασσί πουκάμισο μαζί με ένα τζιν.

Είχε λίγο κοιλίτσα αλλά δε με πείραζε είχα θολώσει.

Ξαφνικά ήθελα να τον γλυψω ολοκλυρω. Το μουνι μου έσταζε και δεν είχα ιδέα γιατί!?

Νοιώθω απίστευτα καλά και το μόνο σγουρό είναι ότι θέλω να γαμιθω αυτή τη στιγμή! Εδώ και τώρα!

Τα μάτια μου μισοκλεισαν και κάπως ζαλίστηκα αλλά δε με ένοιαζε. Άρχισα να πηγενω περπατώντας στα τέσσερα σε εκείνων τον άντρα ζητώντας απελπισμένα πουτσα.

Σηκώθηκα όρθια και άρχισα να τον φιλαω παντού. Τα μάγουλα του είχαν γίνει ροζ σχεδόν κόκκινα και το στόμα του είχε ανοίξει ελαφρά. Έμοιαζε να είναι χαμένος.

~~~"One Shots" ~~~Where stories live. Discover now