Disclaimer:
Περιέχει λεσβιακο περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη.Κεφάλαιο 5ο
Παρατηρώ δεξιά και αριστερά μου όλα τα πράσινα φύλλα. Είμαι σε ένα δάσος και πραγματικά δεν μπορώ να πω ότι έχω δει καποιο ομορφότερο μέρος.Φέτος τελείωσα με τις πανελλήνιες και πραγματικά νοιώθω ένα βάρος να έφυγε από πάνω μου. Θα μείνω για λίγες μέρες στο εξοχικό μου. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ ήσυχα εδώ, όμορφα, το πράσινο είναι το χρώμα που επικρατεί και σε συνδυασμό με το γαλάζιο των ποταμών που σκίζουν το δάσος στα δύο το κανουν ένα από τα πιο καλαίσθητα μέρη που έχω πάει.
Είμαι εδώ με την ξαδέρφη μου τη Κάτια. Την ξέρω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Εχουμε διαφορά ηλικίας 5 χρόνων περίπου και αυτός είναι και ο κύριος λόγος πού πάντα δεχόμουν συμβουλές από εκείνη.
Σπούδαζει ψυχολογία και είναι στο τελευταίο έτος της σχολής της. Σκέφτεται να δουλέψει ως στέλεχος κάποιας πολυεθνικής εταιρείας. Της αρέσει αυτό που κάνει και αυτός είναι και ο κύριος λόγος που που έχω και εγώ ένα κίνητρο να προσπαθήσω. Γιατί από ότι φαίνεται δεν είναι όλα τόσο μάταια όσο μας τα παρουσιάζουν.
Έχει πέσει το σούρουπο πια. Ο ουρανός είναι τόσο όμορφος, έχει γεμίσει με χρώματα που ούτε καν θα μπορούσα να διανοηθώ.
Έξω η ατμόσφαιρα μοιάζει να είναι υγρή και ίσως ο καιρός να έχει υπάρξει και σε καλύτερη κατάσταση. Όμως και πάλι, η μυρωδιά του χώματος επικρατεί.
Πάνω στο δεντρόσπιτο έχουμε βάλει ένα στρώμα μαζί με πολλές βιβλιοθήκες, ένα μικρό τραπεζάκι που στηρίζει μία γραφική τσαγιέρα και μερικά κάδρα για να στολίζουν τους υπέροχους ξύλινους τοίχους.
Εγώ απλά κάθομαι πάνω στο στρώμα διαβάζοντας τα αγαπημένο μου βιβλίο.
Λατρεύω τη λογοτεχνία και "Το αηδόνι και το τριαντάφυλλο" κάνει την κάθε στιγμή που πέρναει διαβάζοντας το να μοιάζει τουλάχιστον ξεχωριστή.Το γλαφυρό ύφος του Oscar Wilde με κάνει να νιώθω λες και ζω μέσα σε ένα από τα παραμύθια του.
Έχω τα μαλλιά μου πιασμένα σε έναν χαλαρό κότσο. Το μόνο που χρειάζονται για να μείνουν στη θέση τους είναι ένα απλό λαστιχάκι. Ένας άνθρωπος όμως για να μείνεις συναισθηματικά σταθερός χρειάζεται κάτι πολύ δυσκολότερο από αυτό. "Αγάπη".
Η ξαδέρφη μου η Κάτια πρέπει να ανεβαίνει τις σκάλες, είχαμε πει να κάτσουμε μαζί σήμερα να διαβάσουμε δύο ξεχωριστά βιβλία.
أنت تقرأ
~~~"One Shots" ~~~
أدب نسائيΘα υπάρξει ερωτικο περιεχόμενο.🔞🔞🔞 Όποιος δεν ενδιαφέρεται ας σταματήσει να διαβάζει από τώρα.. ΓΙΑ όλους τους υπόλοιπους... Καλή απόλαυση.. 💦🥵👅