မနက်ခင်းအစောထပြီး ပြေးတတ်တဲ့Jungkook....ပြေးရင်းပြေးရင်းနဲ့သူတောင်သတိမထားမိပဲ Taeရဲ့အိမ်ရှေ့ကိုဆိုက်ဆိုက်မြိက်မြိက် ရောက်သွားခဲ့တယ်...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jkလည်းTaeရဲ့အိမ်ရှေ့ကနေTaeကိုဖုန်းဆက်နေတယ်.....တီ....တီ....တီ.....
Tae-ဘာတုန်းဟာ...မနက်စောစောစီးစီး...ဟူး.....
Hello..ဘယ်သူလဲပြော
Jk-Baby....Daddyပါ
Tae-အော်...Daddyပြောလေ....
Jk-Babyအိမ်ရှေ့ရောက်နေပြီ....
Tae-ဗျာ.....ဟုတ်...တံခါးလာဖွင့်ပေးမယ်ခဏစောင့်...Taeလည်းအိမ်ရှေ့တံခါးကိုအိပ်ချင်မူးတူးလေးနဲ့ သွားဖွင့်ပေးလိုက်တယ်....Jkလည်းTaeရဲ့ပုံစံလေးကိုကြည့်ပြီးအသည်းယားနေတယ်...ကာတွန်းအင်္ကျီနဲ့ဘောင်းဘီဝမ်းဆက်purpleလေးနဲ့...အရမ်းချစ်ဖို့ကောင်းနေတယ်.....
Jk-Babyလေးကအိပ်ချင်မူးတူးလေးနဲ့ချစ်စရာ
လေး....
Tae-ဟုတ်ပါပြီ...မနက်ခင်းစောစောစီးစီးဘာလာလုပ်တာလဲ.....
Jk-ပြေးနေရင်းTaeအိမ်ကိုရောက်လာတာ....
Tae-omm....မနက်စာပြင်လိုက်ဦး....Babyရေချိုးလိုက်ဦးမယ်....
Jk-အတူတူရေချိုးမယ်လေ....
Tae-ဟာ....
Jk-ရှက်နေတာလား....
Tae-မဟုတ်ပါဘူး...တော်ပြီ....မနက်စာပြင်ထား....
Jk-omm...
.
.
.
.
.
.
.
.Time SkipTaeနဲ့Jkလည်းMinတို့အိမ်ကိုရောက်သွားတော့ဖိနပ်ကရှိဘူး....Taeလည်းဖိနပ်မတွေ့တာနဲ့...Minကိုဖုန်းဆက်လိုက်တယ်....
Tae-Hello Park Jimin....မင်းဘယ်မှာလဲ....
Min-Taeငါ..ငါ..ကိုကိုအိမ်မှာဟ....
Tae-မင်းနဲ့Yoongi hyungနဲ့အတူတူအိပ်တာလား...
Min-ဟာတိုးတိုးပြောပါဟ.....ငါပြန်လာတော့မှာပါ..
Tae-အာ့ဆိုမင်းနဲ့ငါကျောင်းရောက်မှတွေ့မယ်....bye
Min-Bye Bye
Jk-Babyဘာဖြစ်လို့လဲ....
Tae-Minပေါ့....သူအပြင်တွေမထွက်ဖို့....အခြားသူတွေနဲ့မနေကတိပေးထားတာကို....အခုတော့Yoongi hyungအိမ်မှာသွားအိပ်တယ်တဲ့
Jk-ဟယ်......GiGiနဲ့သွားအိပ်တယ်ဟုတ်လား....ဘယ်လိုတောင်လားဟာ....
Tae-တော်ပြီမပြောနဲ့တော့...သူတို့တွေကလျစ်သူတွေပဲထားလိုက်....ကျောင်းသွားမယ်....
Jk-Ommပါ...လာကားပေါ်တက်Baby
Tae-ဟုတ်Daddy....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ကျောင်းလဲရောက်ရောMinလေးကရောကိနှင့်နေပြီ...Taeနဲ့Jkလက်တွဲပြီးအခန်းထဲဝင်လာနာကိုတွေ့တော့အံ့ဩသွားတဲ့Minလေး....
YOU ARE READING
Hi Baby Boo🖤🥀{Complete}[Unicode]
FanfictionKim Taehyung Jeon Jungkook Park Jimin Min Yoongi Kim Seokjin Kim Namjoon Jung Hoseok