Hi Baby Boo Ep7/1

4.2K 397 4
                                    

TaeကိုJkပြန်ဖို့တဲ့လမ်းတစ်​လျှောက်...taeကစကာယမ​ပြောဘူး...jkလည်းစိတ်မရှည်တာနဲ့...Taeကိုစကားစလိုက်တယ်....

Jk-Baby...စိတ်ဆိုး​နေတာလား
Tae-စိတ်မဆိုးပါဘူး.....
Jk-BabyJk-Babyမလိမ်ပါနဲ့​နော်....Daddyတောင်းပန်ပါတယ်
Tae-Daddy....Babyရဲ့မိဘ​တွေUKက​နေပြန်လာ​တော့မယ်....Babyအိမ်မှာတစ်လ​လောက်​နေမှာ....
Jk-Babyရယ်Daddyလာလည်လို့ရပါတယ်...Daddyတောင်အိမ်မှာမိဘ​တွေနဲ့​နေတာ​လေ...ပြီး​တော့Babyမိဘ​တွေကနဲ့Daddyမိဘ​တွေနဲ့ကလုပ်​ဖော်ကိုင်ဖက်ဆို​တော့ ပြသနာမရှိပါဘူး...
Tae-Babyတောင်ဘာမှမသိဘူး😅
Jk-ဒါနဲ့မနက်ဖြန်​ကျောင်းမှာDance Partyရှိတယ်​နော်....
Tae-ဟုတ်တယ်HobiလေးကDjတီးမှာ​လေ...Derလေးနဲ့အတူတူ
Jk-Hobiနဲ့Derဟုတ်လား...သူတို့ကိုDaddyDaddyမသိပါဘူး.....
Tae-အော်Baby Daddyကိုမ​ပြောရ​သေးဘူးနဲ့တူတယ်....Hobiလေးကကအတန်း​ခေါင်း​ဆောင်​လေ...DerကBabyတို့ထက်ငယ်တယ်...
Jk-aww.....အာ့ဆိုDaddyပြန်​တော့မယ်​နော်...အိမ်​ရောက်ပြီဆို​တော့....
Tae-Bye Daddy I love you....
Jk-I love You more😘
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Time skip😽😽😽

Taeလည်းလမ်းထိပ်က​24 hours mini martလေးကိုသွားရင်လမ်းမှာ​တွေ့လိုက်ရတာက....
Jkနဲ့Gi....ကောင်မ​လေးနှစ်​ယောက်နဲ့ကား​ပေါ်မှာရယ်​မော​နေတာပဲ.....

Tae pov-ဒါ....ဒါ....ငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ....ဓါတ်ပုံရိုက်သွားရမယ်....ငါထင်ထားတဲ့အတိုင်းပဲ....ဟိုလူကြီးကငါ့ကိုမချစ်ဘူးဆိုတာ....Giကဘာလို့Minအ​ပေါ်​...ဟာ....ကျစ်ခေါင်းကိုက်လာပြီ....Minအိမ်သွားပြီး​ဆွေး​နွေးရမယ်....

Taeလည်းMinကို​ရောက်သွား​တော့MinကGiနဲ့1month ani Dayမလို့လက်​ဆောင်ပြင်ဆင်​နေတယ်....Taeလည်စိတ်မ​ကောင်းစွာနဲ့Minကိုစကားစလိုက်တယ်.....

Tae-Min....မင်းYoongi hyungကိုချစ်လား...
Min-ဟာ...Taeရယ်ချစ်တာ​ပေါ့ငါ့အသက်ထက်​တောင်ချစ်​သေးတယ်....
Tae-ငါလည်းJungkook hyungကိုချစ်တယ်....
Min-နေဦးTae....မင်းဘာလို့Daddyလို့​မ​ခေါ်ပဲjungkook hyungလို့​ခေါ်ရတာလဲ....
Tae-Minရယ်...ငါသူနဲ့အဆက်အသွယ်ဖြတ်​တော့မယ်....သူနဲ့ငါတွဲတာ1weekတောင်မပြည့်​သေးဘူး...ဟာကွာ....
Min-နေဦးမင်း​ပြောချင်တာက......jungkook hyungက​သစ္စာ​ဖောက်သွားတယ်ဆို​တဲ့သ​ဘောလား...
Tae-ဟုတ်တယ်ဟာ....ပြီး​တော့Minစိတ်​အေး​အေးထား​နော်....
Min-ပြော​လေ....Tae....
Tae-Yoongi hyungရောပဲ.....ငါ့မှာသတ်​သေရှိတယ်....jungkook hyungနဲ့Yoongi hyungတို့​ကောင်မ​လေးနှစ်​ယောက်နဲ့ ကား​ပေါ်မှာရယ်​မော​နေတာ.....
Min-Taeသတ်​သေပြ
Taeလည်းMinကိုသူရိုက်လာခဲ့တဲ့ပုံပြလိုက်​တော့Minလေးမှာရှိုက်ကြီးတစ်ငယ်ငိုလိုက်တာများ...သူ့ကိုချော့ချင်ပါ​သော်လည်းမ​ချော့နိုင်...နှစ်​ယောက်သားဖက်ထား၍သာငို​ကျွေး​နေမိသည်....Minနဲ့Taeလည်းအိပ်​ပျော်သွားကျတယ်....

Time skip....

At the Dance party💃🕺

တန်းလန်းကြီးထားခဲ့ပြီ​နော်......😅

......TBC......

Hi Baby Boo🖤🥀{Complete}[Unicode]Where stories live. Discover now