Zasa počujem matkine a otcove výkriky cez skoro papierové steny,ktoré náš dom má.Stále majú pocit,že ak kričia na prízemí,nedokážem ich počuť.Na nešťastie pre nich,aj pre mňa,počujem všetko kryštáľovo jasne.
Ale to je to,čo robia.Hádajú sa až do bodu,kedy si trhajú vlasy a potom sa obidvaja zatvoria v izbe.Neskôr,sa môj otec ale presťaje do hosťovskej izby,v ktorej spí a ráno sa odťial blíži späť.
Myslí si,že to neviem,ale viem.
Viem,že situácia medzi mojimi rodičmi je zlá,ale nikdy sa neopustia.Sú proste takí tvrdohlaví.Zdedila som to po nich,teda tú tvrdohlavosť myslím,no dúfam,že sa nikdy nedostanem do situácie ako je tá ich.
Okrem toho,ja sa nemusím obávať toho ,že nenájdem nikoho,koho budem ľúbiť a potom ho budem neznášať za to,že on neľúbi mňa.Dotyčný je príliš zaneprázdnený milovaním Nikki,štetky.
Oh počkať,nechajte ma povedať vám ,prečo prestne je Nikki štetka.
Nicole Andrea Bishop ala dôvod každej zlej veci v mojom živote bola moje exBFF a hlavná kapitánka tanečného tímu.Poznala som ju od škôlky,kedy všetko boli západy slnka a motýliky či delenie sa o pohár želatiny.To sme ja a Nikki boli desať rokov.
Prišla stredná škola a našla Satana.
Preč bolo dievča,ktoré mi zapletalo vlasy,pretože som toho bola psichycky neschopná.Preč bolo dievča,ktoré so mňnou ostalo hore celú noc,pripravujúc sa so mnou na môj koncoročný test z francúžstiny.Preč bolo dievča,ktoré každú sobotu ostalo na večeru s mojou rodinou,predtým ako sme začali náš maratón.
Na konci prvého roka z nej bola posadnutá duša Regini George a ja som bola mucha,ktorá popri nej pobehovala.
Toto je časť,kedy vám prezradím,že som bývala tučná.Oh ,keď hovorím tučná,nemyslím tak tučná,že by som mohla nosiť skinny jeans a crop topy,ale stále tam vidieť nejaké extra kilá.
Vážila som 198kg,čo bolo viac ako môj otec a mama dokopy a možno aj celá Abraham Lincoln škola.Bola som to dievča,čo nosilo tepláky a mikiny s converskami.Ale predtým, ako ma začnete ľutovať,nechajte ma vaám povedať,že mi to nikdy nevadilo,vlastne som s tým bola v pohode.Nemala som diétu.Necvičila som a neobetovávala som zvieratá,aby ma bohovia zázračne zbavii všetkej mojej váhy.Jedla som čo som chcela,v škole ma ignorovali.
Potom sa Nicole pridala do tanečného tímu a zrazu ma všetci neznášali.
Stále ich počujem,ako si šepkali,keď som s Nicole prechádzala okolo.
"Čo robila hottie ako Andrea Nicole s niekym ako som ja?"
"Prečo sa ma nezbavila?"
Á a toto.
"Ako som ja, Fatty Tessie,prinútila Nicole baviť sa so mňou?"
Stačí teda povedať,že Nicole si uvedomila,že ničím jej status.Po mesiacoch cez ktoré sa vyhýbala mojim telefonátom a nemala na mňa čas ,jasne objasnila,že teraz som pre ňu len ťažoba a že už nemôžme byť priateľky.
Prehltla som svoju pýchu a súhlasila.A tak desať rokov kamarátsva sa vyparili,všetko pretože moja kamarátka sa nevie postaviť ľuĎom,ktorý spochybňovali naše kamarátstvo.
Keby zostala len zbabelou,vyrovnala by som sa s tým,ale ona sa rozhodla,že jedna chrakterova vada nebola dosť a že sa chce stať mega sukou.
Čo sa jej podarilo.
Keď som sa v druhom ročníku vrátila do školy o 50 kilov ľahšia,ona sa vrátila s frajerom.A nie hocijakého,vrátila sa ako frajerka chlapca,ktorý sa mi páčil odkedy som mala osem.
VOUS LISEZ
The Bad Boy's Girl (#1) Sk
Roman d'amourNiketorí ľudia v tebe vyvolávajú to najhoršie,niektorí to najlepšie,a potom sú tu tie pozoruhodne vzácne prípady,tie návykové,ktoré toho vyvolávajú najviac.Všetkého.Prinútia ťa cítiť sa tak nažive,že by si ich nasledoval aj rovno do pekla,len aby v...