Topluluk Profillerimiz

982 35 0
                                    

Bu liste, Wattpad Türkiye platformunun diğer topluluk profillerini tanıtmaktadır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu liste, Wattpad Türkiye platformunun diğer topluluk profillerini tanıtmaktadır.

Bu liste, Wattpad Türkiye platformunun diğer topluluk profillerini tanıtmaktadır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

WattpadRomanceTR - Burası Wattpad okyanusunun Romantik denizi. Yola koyulmadan önce haritanızı ve pusulanızı sırt çantanıza koymayı unutmayın. Şiddetli fırtınalar ve yoğun sis gözünüzü sakın korkutmasın! Asla kaybolmayacaksınız çünkü aşkın olduğu her yerde yanınızda olacağız. Niyetimizin kötü olmadığını bilmenizi isteriz ancak kalbiniz burada güvende olmayacak. Yeri gelecek bazen kırılacak, bazen de dışarı çıkıp hava almak isteyecek. Yakışıklı karakterlere yahut güzel kahramanlara tutulduğunda arada bir tekleyebilir, endişelenmeyin. Sadece bize güvenin. Hazır mıyız?

WattpadScifiTR - Bizlerle yeni bir dünyanın kapısını aralamaya ve yaratıcılığınızı konuşturmaya var mısınız? Cevabınız evet ise o zaman doğru yerdesiniz. Mistik dünyalar, savaşçılar, mitler, olağanüstü yaratıklar ve hayal gücünün sınırlarını altüst edecek tüm güçleri içeren hikayeler için Bilim Kurgu ve Fantastik profilini takipte kalın!

WattpadMysteryTR - Burası hem dünyanın ortası, hem insanlığın en dışı. Burası boyutlar arasında bilinmeyen bir diyar; hem çok aşina bize, hem de görmezden gelinmek isteyecek kadar yabancı. Kapı gıcırtılarının tüylerimizi diken diken edeceği, uzaktan duyulan çığlıkların içimizde delikler açacağı, güneş battıktan sonra yorganın altına saklanma isteğimizin coşacağı, en büyük korkularımızın bir gölgeye bürünüp somutlaşacağı, içimizde öldürdüğümüz hayaletlerin yeniden dirileceği, sırların bir bir dökülüp bizi esir alacağı bir dünya burası. Hepiniz, Gizem/Gerilim ve Korku evrenine hoş geldiniz!

WattpadFanficsTR - Hayran Kurgu severler için oluşturduğumuz topluluk profilimizde aklınıza gelebilecek her şey mümkün! Oompa-Loompalarla birlikte Mercan Adası'nda kulübenizi inşa ederken, Sherlock Holmes'u liseler arası mangala turnuvasına sokabilirsiniz. Liam, Calum, J-Hope ve Edis'ten oluşan yeni bir rock grubu kurabilir, Ferhat'ın deldiği dağlardaki tünellerden geçip Mecnun'a kutuplarda balık tutturabilirsiniz. Hermione Granger ile Percy Jackson'ın başrol olduğu bir hikayede şimşekle büyüyü savaştırabilir, Doctor Who ile 13. Mıntıka'da yaralılara yardım edebilirsiniz. Unutmayın, burada sınır ancak ve ancak sizsiniz. Bu kapının ardında Hayran Kurgu dünyası sizi bekliyor. Hazır gelmişken etrafı biraz dolaşmaya ne dersiniz?

PoetryTR - Hüznü mısralarda buluşturan, satırları aşk kokulu, bir parça kelama kocaman bir dünya sığdıran şiir dostlarını arıyoruz. Şiirin bir rengi olsaydı sizce hangisi olurdu? Biz mavi diyoruz, umudun rengini seçiyoruz. Kalemler susmadıkça, satırlar dolusu duygular söylenmeye devam ettikçe umut daima var olacaktır. Siz de bize katılmak isterseniz profilimizi takip etmeniz yeterlidir.

FantasyTR - Zihninizdeki parmaklıklardan çıkmak için çığlıklar atan bir evrenler cümbüşü düşünün. Gerçek dünyanın somut ve sert kurallarından sıyrılarak hayal gücüne karşı duran buzdan duvarları yıktığınız, süper güçlerinizle en acımasız yaratıklara kafa tuttuğunuz bir olasılıklar zinciri! Siz cadıların, siz sirenlerin, siz vampirlerin, siz yarı tanrıların, siz kurt adamların nice maceralara yelken açtığı bir macera halkası. Hayal gücünüzün sırtına atlayıp onun geniş kanatları ile sizi bilinmeyen diyarlara sürüklemesine izin verirken ister fantastik güçlere sahip bir yaratık, ister bilinmeyen evrenleri keşfeden sıradan bir insan olun... Güç yüreğinizde; hayalini kurduğunuz tüm evrenlerde, sizinle.

AmbassadorsTR - Wattpad Türkiye Elçileri'nin resmi hesabıdır. Elçiler, Wattpad topluluğunu desteklemek için gönüllü olarak çalışan bir grup kullanıcıdır. Toplulukla ilgili etkinlikler yapan, Wattpad'le ilgili genel soruları yanıtlayan ve insanları neler olduğuyla ilgili bilgilendiren bir grup Wattpad-severler!

WattysTR - Her yıl verilen Wattys ödülleri dijital hikaye anlatımının en iyilerini kutluyor. Watty Ödülleri, Wattpad'in hikaye anlatıcılığını yıllık olarak dünya çapında kutlamasıdır. 2010 senesinde başladığından beri dünya üzerinde tüm dillerden ve alt kategorilerden binlerce yazarı keşfedilip ve ödüllendirilmeye devam ediyor. Wattys, (genellikle) yaz aylarında başlayan ve Wattpad tarafından düzenlenen resmi yarışmadır. Wattys hakkında detaylı bilgi için hesabı takip edebilirsiniz.

Profil RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin