Capitolul 1.

2.4K 114 4
                                    

Era o noapte de iarna,vantul batea infrigurandu-mi pana si oasele.
In aceasta sambata decisesem sa ies afara si sa ma plimb prin padure pentru ca era singurul loc care ma mai linistea in ultimul timp.
Copacii verzui incepeau a se bucura de apa ce incepu sa curga pe ei. Doar eu nu ma bucuram..nu doream sa mi ud hainele, stiam ca daca m-ar vedea tatal meu probabil ar face o criza de nervi crezand ca as raci.
Incepusem sa ma adancesc in padure crezand ca voi gasi un loc care sa ma adaposteasca..ba chiar speram sa gasesc ceva.
Ma simteam atat de atras de acest loc de parca ar fi fost casa mea si nu doar  un loc random in care am mers pentru a ma calma si fuma o tigara.
Dar dintr-o data..din departare, in spatele unor tufisuri se auzira cateva mormaituri si ma intreb ce naiba o fi. Cu precautie ma apropii de loc si vad un baiat cam de 18 ani care doarme linistit..ce ar face un astfel de om aici la ora asta? Era 1 noaptea, dar eram si eu aici.
M am asezat langa el si am asteptat sa se trezeasca, inca tinand mana in buzunarul din spate pe briceagul pe care il aveam cu mine pentru siguranta..
La un moment dat..pe la 2 si  jumatate acesta se trezi speriat,deschise gura sa spuna ceva dar in schimb oftase puternic.
Simtind cum duhnea a alcool incep sa ma intreb ce o fi patit baiatul acesta si interesul meu incepuse sa fie disperare pentru ca doream sa vorbeasca.
Se uita trist la mine si parca isi aduna gandurile si mi spune :
-Scuza-ma..Dar ce cauti tu aici? fata ii devenise usor confuza, se scarpina in cap.
-Asta doresc sa te intreb si  eu pe tine. Cum dormi la ora asta in inima padurii si mai ales duhnind a alcool?
Rusinea se vedea pe fata lui si isi intoarse capul in jos parca amutind de tristetea ce il dobora la pamant..Intr-un  final reusi sa scoata un icnet urmat de un oftat care chiar ma facea sa inteleg ca el nu era ok.
Il iau de brat si il trag dupa mine pe poteca fara sa-i spun nimic, stiam drumul perfect si chiar aveam de gand sa l duc la mine acasa ca sa vad cum este si sa ii anunt intr-un final parintii.
Vantul incepu sa bata intr-un mod violent si pamantul sa devina noroios, bocancii nostrii incepura a se murdari si copacii simteau apa grea ce ii lovea in mod haotic.
Noaptea parea atat de linistita, dar era exact invers. Stelele nu se mai vedeau pe cer,ci doar un intuneric etern,rece si indepartat de tot ce e bun.
Incepura sa fie si mai frig iar vantul trecea pana si prin hanoracele noastre, incepuram a tremura din toate incheieturile.
Mana lui rece era in mana mea si mai rece..iar chipul lui ingandurat se incetosa, el nici nu baga  de seama pe unde mergea sau chiar ce facea.
Incepusem sa ma enervez,stiam ca sunt un empatic dar nici chiar asa, un astfel de om..cum se putea ca fix eu sa dau peste omul asta al carui nume sau varsta nu le stiam? Ba chiar putea sa fie un criminal si eu ca de obicei..eram acolo pentru toata lumea.
Ma bucuram in sinea mea ca puteam sa ajut pe cineva cand chiar avea nevoie.
Ajungem in mica parcare improvizata de cativa padurari de aici pentru a-si parca masinile ziua cand muncesc.
Si deschid masina mea si ii spun sa intre in ea, apoi intru si eu dupa el si calc pe viteza, masina zguduind putin la inceput dar imediat ma asculta. Am prins viteza si peste 10 minute ajung la mine acasa, mai exact in fata casei mele dorind sa vad ce face baiatul de langa mine. Acesta nu scoase nici un cuvant tot drumul si devenisem ingrijorat.
Ma uit la el si vad ca doarme cu capul pe geam si ma intreb din nou..ce o fi cu acest baiat??
Pun mana pe obrazul lui si vad ca e rece ca gheata si vad cum doarme..si dormea exact ca un ingeras..
Doresc sa il trezesc dar tresarise dintr o data..lovindu-se cu capul de capota masinii/tavanul masinii.
Incepuse a icni si aprind lumina in masina intrebandu-l daca este ok, acesta dand din cap ca da.
Ies din masina si ma duc pe partea cealalta, deschizandu-i si lui portiera pentru a se da jos, acesta coboara incet din Jeep ul meu vechi.
Incerc sa l sprijin de mine si sa inchid usa ce era deschisa, la fel si masina in totalitate, ne ducem pe poteca locuintei mele si vad lumina din bucatarie aprinsa.
Un val de anxietate ma cuprinde si incep sa ma panichez..oare ce va spune tatal meu?
Dar ma imbarbatesc si deschid usa si ii spun tipului sa se descalce, tatal meu incepuse sa tipe la mine, imi dau ochii peste cap si incerc sa ii explic situatia complicata.
Acesta se calmeaza cand auzi si il pofteste in bucataria noastra care dupa parerea mea, era decorata intr-un stil vechi dar usor modern.
Baiatul se aseza pe un scaun si tatal meu incepuse a-l interoga, doar asta face el mai bine pana la urma e politist..doar ca era mai bland aici.
Am ajuns sa aflam ca tipul se numeste Derek si ca are 18 ani dar in rest acesta doar ofta.
Intr-un final si tatal meu ii spune :
- Stai linistit, Derek. Eu sunt Seriful Noah Stilinski si el este fiul meu, Jake Stilinski si vom avea grija de tine in seara asta.
Se uita la mine si imi face semn cu privirea sa l duc in camera mea si sa-i dau haine de schimb,ceea ce si urmeaza sa fac.
Derek intelesese acelasi lucru asa ca se ridica si ma urma pe scari la al doilea etaj al casutei micute in care locuiam cu tatal meu inca de cand eram mic.
Ajungem in camera mea si ii spun unde este baia, ii ofer cateva haine si ii spun sa faca si un dus si ca dupa poate veni inapoi in aceasta camera pentru a dormi.

Padurea Iubirii(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum