Capitolul 2.

1.4K 96 7
                                    

Astept de 30 de minute si 20 de secunde pe patul meu din lemn cu niste cuverturi albastre si 3 perne pe pat, camera mea avand un covor alb  ce cuprindea toata podeaua, biroul  fiind in dreptul patului la peretele opus patului meu, geamul fiind pe partea dreapta a  camerei si dulapul in partea dinspre usa.
Incepusem iar sa ma stresez gandindu- ma ca poate a adormit in cada, oftez si ma indrept spre usa din hol, unde era baia.
Ascult ca ultimul ciudat si nu se auzea decat apa ce curgea din jetul de la cada, aveam de gand sa ma usurez de fata cu el pentru a vedea daca este bine.
Ciocanesc la usa si nu se aude nimic asa ca intru si vad perdeaua trasa la cada si ma deschei la pantaloni crezand ca poate va spune ceva, dezamagirea in cele din urma ma acapara intr-un mod violent, in timp ce ma usuram in vasul toaletei.
Oftez si eu si ma spal pe maini uitandu-ma in oglinda de deasupra chiuvetei albe, chiar normale.
Astept iar un raspuns cat imi clateam palmele dar oftez mai tare de data asta si ii trag usor draperia, vazand ca tampitul asta tresarise.
Nu se poate! Era complet curpins de gandurile astea ce il chinuiesc de cand l am vazut in padure, ma rodea curiozitatea!
Ma uit la corpul lui care parea usor puternic dar in acelasi timp slab si oftam la unison. Ma saturasem.
Mi am dat tricoul jos si pantalonii la fel, sosetele si boxerii cat el facea o fata socata si ii spun sa si inchida gura si intru cu el in cada si ii spun acum cu cea mai serioasa si barbateasca voce pe care o puteam avea acum, in cada cu un tip pe care nu-l stiam deloc:
-Spune-mi,te rog frumos, ce ai patit tu atat de naspa incat sa fii atat de ingandurat? Macar spala-te. Daca nu o faci te spal eu, in caz ca nu vrei sa scapi dupa sapunul ce-l  tii in mana. Spun uitandu-ma direct in ochii lui, acesta se imbujorase tot si deschide gura parca a spune ceva dar iar o inchide asa ca ma apropii de el si fata in fata ii soptesc:
-Crede-ma ca vreau sa fii bine si ca nu voi rade de tine pentru ca de azi ai un nou prieten langa tine.
Spun uitandu- ma sincer in ochii lui si zambind la el.
Zambind si el spune :
-O sa-ti povestesc daca ma lasi sa ma spal..te rog.
Incep sa rad si ma ridic din cada si ma bag in dusul care era chiar langa pentru orice eventualitate.
Dau drumul la apa si aceasta fiind calda ma loveste usor peste fata, stropii prelingandu-se incet peste corpul meu usor incordat.
Incep sa ma dau cu sampon in cap si a-mi freca cu delicatete parul usor ingrasat, gelul de dus ajunge in mod miraculos pe corpul meu, ce acum e plin de spuma si curat.
Ma clatesc gandindu-ma la ce va avea acest om sa-mi spuna si in sfarsit ma simteam linistit.
Imi pun un prosop pe talie si ma intorc spre camera mea pentru a ma sterge si schimba in haine de casa, fiind un tricou de un albastru inchis si  pantaloni de aceeasi culoare.
Astept iar pe pat si intr-un final ma decid sa merg la etajul de jos pentru a face cate ceva de mancare, 4 sandwich-uri avand in compozitie doua felii de paine, unt, cascaval si muschi presat impreuna cu niste felii de gogosari, ceapa si usturoi , rosii si feliute de salata pentru a fii ceva mai interesant.
Ma duc inapoi sus si il vad pe patul meu, stand usor stanjenit, parca iar cu gandul in alta parte, usor rosind, intr-o pozitie mai mult feminina decat barbateasca, cu picioarele impreunate si mainile peste ele.
Ma gandesc putin in pragul usii si imi dau seama ca omul e timid si rusinos si ca probabil e de treaba.
Dar apoi un gand imi pocneste modul de a vedea, daca e stanjenit pentru ca m- a vazut gol si eu pe el? Nu..n-are cum doar suntem baieti, chestia asta nu conteaza.
Imi arunc fiecare gand fix in cosul de gunoi si intru in camera zambind, pun tava pe pat si ii spun ca mancam cat povesteste si daca mai vrea ceva sa-mi spuna sunt aici pentru el.
Acesta incepe a manca cu pofta de parca nu mancase deloc astazi,incep sa zambesc si mananc si eu, terminam amandoi ca apoi sa zambeasca usor si sa spuna multumesc mult.
Dar totusi..parca inca nu-si gasea cuvintele..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 05, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Padurea Iubirii(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum