Abby
Najednou vzhlédl k nebi a začal řvát "Heimdalle! Jsem připraveni!" Než jsem stila jakkoli zareagovat, oběvilo se kolem nás duhové příčné pruhy. Ozval se obrovský šum a my jsme letěli vzhůru.
Najednou jsem někde tvrdě přistála a málem jsem spadla, Loki jen elegantně pokrčil nohy, aby utlumil náraz.
"Vítám vás" Ozvalo se odněkud. Rozhlédla jsem se, abych zjistila kde jsme. Rozhodně jsme nebyli u nás na zahradě, dokonce se nebojím říct, že už nejsme ani na Zemi.
stáli jsme v kulaté "místnosti", podlaha byla jako z nádherně vyleštěného skla. Stěny byli pokryty obrovskými ozubenými kolečky. Uprostřěd téhle podivně kulaté místnosti byli schody táhnoucí se do úplného středu kde stál podstavec do kterého byl zapíchnut dlouhý a kouzelně blištivý meč. Za podstavcem se napřimoval mohutný muž obkládaný zlatým brněním. Jeho slídivé oči si mě nepřirozeně klidně pozorovali.
"Kde to jsme?" Řekla jsem poněkud nedůvěřivěji než jsme chtěla.
"Vítej na Ásgardu." Řekl pyšně svým hromovým hlasem ten za podstavcem. Než jsem se s neznámým mužem dala do řeči Lokki už mě tahal za zápěstí kamsi pryč z téhle místnosti. Prošli jsme kruhovým otvorem. Mrštně jsem se mu vysmekla a začala si mnout zápěstí za který mě před chvílí táhl.
Loki
Otráveně jsem se na ní podíval, mnula si se zamračeným obličejem zápěstí. Možná se stane bohyní přírody, neměl bych s ní být v křížku.
"Promiň" Omluvil jsem se jí načež překvapeně vzhlédla.
ČTEŠ
One question. Why me?
FanfictionPříběh, který se stal ještě před všemi událostmi z filmu. Co bylo před tím? To se dozvíte v mé povídce. Ale jedno je jasné. Čekejte lásku, hněv, smrt.