OD AŁTORKI!!!!!!!!!!! WARZNE!21!!!@11!!!!!111!!!11!
SORKI MÓHOMORKI ŻE TAK DŁÓGO MÓSIELIŚCIE CZEKAĆ NO ALE MI MÓCHA ZDEHŁA I MAM RZAŁOBE, A POZA TYM MAM OBOWIONSKI, BABKA Z PSZYRY PIEŃĆ KARTKUWEK ZAPOWJEDZIAŁA #FOCH #NIENAWIDZEPSZYRY #JEBAĆPSZYRE
-O nieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! Dzisiaj szkołaaa!!!-wydarłam ryja po czym pierdolnełam renkom w bódzik. Ten bódzik wskazywał godzine 7:50. Spuźnie się przez ten głupi bódzik.
Wstałam z łuszka i byłam już umalowana i uczesana. Załorzyłam moją najnowszą sókienkę od szanel, ktura idealnie podkreślała moje kobjece krztałty i cudowny płaski bżuch hehe. Do tego wcisnełam na stopy moje 25 centymetrowe koturny rzeby nie wyglądać zbyt wólgarnie. Idealnie wydłurzały moje i tak jurz smukłe i dłógie nogi. Narzuciłam jeszcze płaszczyk ktury kupiłam w jakimś harrods ale nawet nie wiem co to jest. Niestety zakrywał moje idealnie wyżebione dupsko. Do renki wziełam mojom torepke z prady i opsikałam się perfómami z donna karan nowy paryż (albo rzym, w każdym bońć razie gdzieć w afryce). Nienawidze swojego ciała bo jestem gruba i się ze mnie w szkole śmjejom i nie nalerze do najbogatrzyh no ale wiem rze muj tata po śmierci mojej ukohanej mamy sie fchuj dla mnie stara i doceniam to. Wziełam mojego Iphone 8c z firmy watermelon i zeszłam na duł gdzie poczułam już smażące się naleśniki. Bo ja koham naleśniki hehe.
Nawet sie nie obejżałam a naleśniki były jurz na tależu hehe. Wypiłam mojom cherbate ktura lerzała na stole i popatajałam wesoło do dżwi. Zostawiłam kluccze pod wycieraczkom. No ale stfierdziłam "jebać dom" bo jak ktoś ukradnie to zawsze zapasowe klócze czymam w doniczce wienc spoczko foczko.
Kjedy sobie wesoło podskakiwałam na przystanek bo moje życi jest zajebiste, zobaczyłam czarnego range rovera zblirzajoncego sie do mnie. Przyspierszyłam w podskoku ale to chuja dało i samochuj sie przy mnie zaczymał. Zobaczyłam jak dżwi sie otwierajom a ja dalej tam stałam i nie pomyślałam żeby patatajać dalej, ale jestem zabawna hehehehe. Ogarnełam kto tam wychodzi z ałta, patsze, a tu no nie wiem....... PRZYSTOJYN?!?!?! hłopak, wyglondał tak na 18 lat czyli nie tyle ile ja mem, hehe no nieźle. Nieogarniam zabardzo relacji damskomenskih, co ja piepsze za przeproszeniem oczywiście, ja nawed nigdy sie nie całowałam.
-no wsiadaj mała podwioze cie wiem że na mnie lecisz nie daj sie prosic kohanie-powjedział bardzo bardzo zalotnie łał ale on był goroncy, aż bym ten muj płaszcz z jakiegoś harrods zdjeła
-nie- powjedziałam lekko drrzoncym głosem ale nie chciałam rzeby zobaczyl że sie boje wienc udawałam że on mnie nierusza, kapujecie hehe ja to hytra jak lis jestem hehe, śmieszne.
-WSIADAJ POWJEDZIAŁEM !!!!!1!!1111!11 GUHA JESTEŚ !??!?!?!? USZY SIE MYJE A NIE TSZEPIE O WANNE !!!!1!!11!- oł em dżi, jak on się szybko denerwuje, aż mmu teńczówki pociemniały, nie samowite
-oki doki- stwfierdziłąm rze bez sensu sie z nim spseczac bo on jest silny bo ma tatuarze i pirsingi i te loczki, oh ah
-to gdzie jedziemy??????- lokowaty sie spytał. Jak mu sie zybko nastruj zmjenia, jego oczy znowu som zielone łoł
-do szkoły- powiedziałam przerażona, on jest nieobliczakny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-nie pierdol tyle bo ci sie zemby spocom
SORY MEMORY RZE TAKI KRÓTKI NO ALE CIESZCIE RYJCA ŻE COŚ WGL JEST LAMUSY
A tak na serio.. to wiem, że parę takich "parodii" fanfictions już powstało, ale tak na prawdę, to już zanim zrobiła się taka moda na to, myślałam nad tym, żeby zacząć coś takiego pisać. Mam nadzieję, że jakoś się to przyjmie. Miło by było, jeśli pojawiłaby się jakaś gwiazdka, lub komentarz, ale oczywiście do niczego nie zmuszam. Nie wiem, kiedy pojawi się następny, ale na 100% się pojawi niedługo :)
CZYTASZ
HERI STAJLS-MUJ MONSZ
FanfictionHistoria, która zmroziła krew w żyłach niejednej osobie. Pościgi, wybuchy, a w roli głównej sam Harry Styles. Co się stanie, gdy Rose wsiądzie z nim do jednego samochodu?