YÜZÜNCÜ BÖLÜM

480 19 17
                                    

Karantinanın ilk haftası.

Karantinanın ilk haftasında işler daha sorunsuz geçti, adeta tatil yapmak gibiydi. Peter ve Wade'in bir daireleri vardı, bu yüzden birlikte kaldılar, birkaç film izlediler, pizza sipariş ettiler, sarıldılar. Her şey iyiydi.

Karantinanın ikinci haftası.

Ancak bilirsiniz Wade fazla sabırsız, bu yüzden ikinci haftada çok sıkılmaya başlamıştı. Dışarı çıkmak, lokantalara gitmek, sinemaya gitmek, ya da sadece dışarı çıkmak istiyordu. Bu yüzden, Peter onlara yapmaları için binlerce şey bulmalıydı.

Karantinanın üçüncü haftası.

"Vay! Sol el kırmızıya!" 

Wade sonra kolunu Peter'ın üzerinden kırmızı yuvarlağa koydu.

Görünüşe göre bu pozisyondayken bir eli vücudunun her iki yanında Peter'a tamamen sarılıyordu. Peter'ın altındayken Wade başını sırtına yasladı.

"Twister'ın böyle oynadığını sanmıyorum."

"Bence doğru."

"Kurallarda-"

"Lalalala sıra sende!"

Peter burnundan soludu ve gülümseyerek oyuna devam etti. Twister'ı oynamayı gerçekten seviyordu.

Karantinanın dördüncü haftası.

"Bu da ne sikim-"

Peter markete gitti. Markete! Yakındı ve bir saat bile sürmedi. Ama şimdi kapının önünde durmuş dairesine tamamen kafası karışmış bir şekilde bakıyordu. Ağlar. Her yerde ağlar vardı! Çatıda, duvarlarda, hatta sehpada! Televizyonu ve kitaplığı tüm ağların altında zar zor görebiliyordu.Ve hepsinin ortasında, kanepede oturup kuantum fiziği hakkında bir kitap okuyan Wade vardı. Bağdaş kurarak oturmuş okumaya odaklanmış gibi görünmeye çalışıyordu. Wade, Peter'ın yeni geldiğini görmemiş gibi davrandı. Peter gözlerini kıstı.

"Wade."

"Peter! Erken gelmişsin! Yemekte yardım ister misin?"

Peter derin bir nefes aldı ve birkaç saat içinde tüm ağın parçalanacağını, beklemesi gerektiğini düşündü.

"Tamam, burada ne olduğunu bilmek istemiyorum ve bugün yemeği sen yapıyorsun."

Peter daha sonra doğruca mutfağa gitti ve aldıklarını oraya koydu. Hâlâ oturma odasındaki kanepede oturan Wade derin bir nefes aldı ve yastıklardan birinin arkasına sakladığı ağ atıcısını aldı. Artık boştu ve yüzünü buruşturdu. Sonra Peter'ın mutfaktan bağırdığını duydu:

"Ve iki hafta boyunca çamaşır yıkamak zorundasın!"

"Peter, hepsi bir kazaydı!"

Karantinanın ikinci ayı.

"Ocağa neden boş bir tava koydun?"

"'Isıtılmış' dedi?"

"Evet, fırın, tava değil!"

Birkaç hafta önce Peter ve Wade birlikte yeni tarifler yapmaya başladılar. Eğlenceliydi, birlikte yapılacak bir şey daha bulmuşlardı. Şimdiden 10 yeni tarif yapmaya çalışmışlardı. Ve pizza servis elemanı o günlerde evlerine gitmekten çoktan yorulmuştu.

"Bu sefer işe yarayacağını hissediyorum, tuz ve karabiber koydum!"

"Geçen sefer bunu söyledin ve ilk ısırıktan sonra neredeyse ölüyordun."

"Hesaplamadım! Ve o kadar bibere alışık değildim. Ama şimdi matematik kullandım ve bu herhangi bir hataya aykırı!"

Wade küçük bir kahkaha attı ve yemeği tatlandırırken Peter'ı arkadan kucakladı. Her şey huzurluydu.

Ta ki yüksek bir ses duyana ve aniden mutfak dumanla dolana kadar. Peter ve Wade şok içinde hala ayakta ve felç olmuştu.

"Pizza?"

"Telefonunu alıyorum."

Karantinanın üçüncü ayı.

"KALBİMİ KIRIYORSUN!"

"DENEMEZSEM YAPAMAM!"

"BALIM DİNLENMEZSEN-"

"BEBEĞİM O KADAR DA DEĞİLSİN."

Karantinanın üçüncü ay birinci günü.

"Petey! Tasfiye memuru bize bir mektup gönderdi! Görünüşe göre bütün bina da imzaladı, bu çok hoş."

Wade, kanepede Peter'ın yanına giderken mektubu açtı.

"Ne diyor?"

Wade mektubu okurken komik bir surat yaptı.

"Şey... Bence Elton John'u pek sevmiyorlar."

Karantinanın dördüncü ayı.

"Wade! Hayır! Bu şartları kabul etmedim!"

Peter Wade'in altındaydı, onlar yataktaydı ve şimdi Wade Peter'ı neredeyse öldürmek üzereydi. Onu gıdıklıyor.

"Evet kabul ettin! Dairenin etrafında koşmaya başladığında!"

"Deli bir adam "Seni yakalarsam gıdıklayarak öldürürüm" diye bağırdığı için Wade!"

Peter, Wade'in ellerini vücudunun her yerinde hissettiğinde yüksek sesle gülmeye başladı. Bu kadarının Peter'a yettiğini anladıktan sonra, Wade onun yüzüne yaklaşmaya başladı.

Peter da Wade'e yaklaştı ve dudaklarını yumuşak bir öpücükle birleştirdi. Öpüşmeleri bittiğinde Wade fısıldadı.

"Bu gece Star Wars maratonu?"

"Bu gece Star Wars maratonu!"

"Bu gece Star Wars maratonu!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bebişlerim benim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bebişlerim benim

oneshot'ı tumblr'daki all about spideypool hesabından aldım.

--parker

🎉 peter parker yüceltme hattı ☯ incorrect quotes hikayesini okumayı bitirdin 🎉
peter parker yüceltme hattı ☯ incorrect quotesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin