A-TEEN (спойлери)

4 0 0
                                    

Добре, влязох в поредната тъмна дупка, носеща името "уеб драма" и вече изгледах една (двата й сезона), втора (тази, за която ще говоря сега), но само първи сезон и третата продължава да излиза, така че продължавам да я гледам. Най-лошото от цялата работа е, че желанието ми да превеждам неща във Vlive се възроди с пълна сила и сега, мои хора, седмица след като уеб драма вълната влезе в живота съм превела 7 неща - 5 епизода, от драмата от която почнах, един от тази и един от драмата, която продължава да излиза. Знам какво си мислите? Защо трябва всичко да го пишеш толкова сложно, че да нямам представа за какво говориш?! Ами не знам, хора, каквото мисля, го пиша... представете си какво е да си в главата ми (всъщност е забавно, ама не всеки ще издържи). 

Но да се върнем на темата. Преди няколко дни докато си търсех уебтюн (онлайн комикс) за четене попаднах на някакъв, в който се разказва за момиче, което за да се отърве от момче, което я преследва и тя не харесва, лъже че си има гадже и за да изглежда по-достоверно слага случайна снимка от интернет в профила си, преструвайки се че това е приятеля й. Да, ама не. Снимката се оказва на най-големия хулиган в училище и както може да се усетите той не е много щастлив, че тя я е ползвала. Не помня английското му име какво беше, но го гугълнах с корейското, за да намеря уебтюна на корейски (защото обичам да се мъча и да чета така, понеже запомням повече нови думи) и какво да видя, то имало уеб драма по нея. Та, това бе нещото, което ме тласна към уеб драмите. Оттам реших да гледам драмата с Усок от UP10TION, понеже все още не мога да прежаля факта, че Х1 бяха разпаднати и момчето ни е хубаво, плюс родени сме на една дата. Наречете го Скорпионска солидарност или да кажа Астралоблизнажка такава? (Продължавам да ви обърквам, нали? Ама и пък вие продължавате да чете, така че не винете мен.) И понеже сериалът на Усок е направен от сценариста на A-TEEN и A-TEEN 2 съответно героите от поредицата имаха гостуваща поява в първи епизод (да, този преведох), та си казах, може би трябва да видя за какво става дума в тях. Та, сега си рейджавам не особено леко. 

Значи държа да кажа, че A-TEEN е доста добра уеб драма от гледна точка да изрази чувствата и емоциите, през които минаваш докато си на 18 (в нашия случай, българите имам предвид, става дума когато си на 17, защото в Корея вървят една година напред, понеже вярват, че като се родиш вече си на една година и като дойде първия ти рожден ден ставаш на 2). Буквално нещата, за които говореха са ми се случвали докато бях тинейджър. И все пак... ВСЕ ПАК. Този обрат на нещата, който са сложили много ме изнерви. 

Scrapbook 2020Where stories live. Discover now