•☪️.1.☪️•

183 7 5
                                    

Ahoj moje jméno je Jeon Jungkook, je mi 19 let a žiju v Seoulu, zakládám si deníček abych si tu mohl zapisovat svoje zážitky co mi spolužáci udělají. Ano jsem ve škole dost šikanovaný kvůli tomu že bydlím pod mostem, a že jsem šprt. Nemám moc oblečení, mám jen tři potrhané trika ale to je vedlejší. Nemám kamarády, prostě nikoho. Mám deprese, přemýšlím někdy i o sebevraždě, ale nejsem si moc jistý... Bojím se co se stane když umřu, co když nic nebude? Ani to že nebe ani peklo neexistuje?
______________________

Je noc, líbí se mi tma, zářící-se měsíc a hvězdy..příjemné počasí, není zima ani teplo.
Právě si píšu na kartonové krabici domácí úkol z Biologie, rád se učím a čtu, ale teď to není možné...rodiče mi vykopli z baráku protože jsem prý rozmazlený parchant, moje rodiče docela dost pijou alkohol a berou silné drogy.... nemám kde bydlet, nechtějí mě nikde vzít na brigádu abych si trochu vydělal na jídlo protože jsem jen hromádka hoven.

Dopsal jsem úkol, zavřel sešit a učebnici a dal je do batohu. Zvedl jsem se a šel si sednout na most a sledovat ty nádherné hvězdy na obloze, chvíli jsem se na ně díval a přemýšlel jsem o své budoucnosti, co bude dál...?

Jé hele! Padá hvězda! Dříve jsem si myslel že to je nemožný, bůh existuje a né že ne!

Spojil jsem ruce a zavřel oči

Přál jsem si, abych si našel aspoň kamaráda/kamarádku který by mi ochránil proti šikaně a pomohl mi s mou silnou depresí.

Hvězda zmizela, skočil jsem dolů a lehl si do postele, no spíše do děravé matrace, zavrtal jsem se do koberce se kterým jsem se přikrýval a zavřel oči, vydal jsem se do říše snů.✨

__________________
Ahoj!! Ráda bych vás seznámila s mou novou knihou. Nevěděla jsem co mám dělat tak jsem si založila nový story. Už mám vše promyšlené a také vím jak to skončí. Snad se vám to bude líbit, ahojjjjjjj✨🥕🥕💜💜

Ig: sara_.m.h

-Sára✝️🛐💕

Depressed to happy? |Taekook ff|Kde žijí příběhy. Začni objevovat