لاني احبك سأخسر حيات لاجل ذكرة منك.. ❤
اطلق الطلقة والصدمة انها جت في.... فرض الامن الا حاول يساعد سيدار
سيدار بفزع/ انت معندكش دم ايه حرام عليكي ليه كده ابعد عني بقي...
الشخث الملثم/ اخرسي يابت انتي لوله انك حلوة كده موووتك دلوقتي بس مش هطولي كتير اخد الا عايزة منك انا ورجالتي وبعدها اموتك....
سيدار بخوف وفزع/ اخرسي يا*** يا زبالة ابعد عني احسنلك..
سيلا بخوف/ سيب اختي في حالها بقولك والا...
الشخص بمقاطعة/ اهلا واخوات كمان احلوت اووي بس ايه جامدين...
هنا حاولت تطلع تليفونها ترن علي اي حد يساعدهم لكن احد االمجرمين شافها ومسكها من طرحتهاوجامد...
هنا بوجع/ اه سيبني يا حيوان سبني...
سهر بخوف/ سيبها يا مجرم سيبهااااا
الشخص / اخرسي با بنت*** احسنلك علشان لسه دوركم مجاش....
جيه عليهم شخص كمان
الشخص الا جيه / كل تمام يا ريس الكاميرات اتوقفت ومش باينين فيها...
الشخص الا ماسك سيدار / تمام لم الفلوس الا موجودة كلهااااا اصل المول مش كبير فتقدر تخلص بسرعة انت والرجاله يلاااااا
وذهب الرجل حتي ينفذ ما امره بيه رئيسة...
الريس الا ماسك سيدار/ يلاا احنا نخرج ومنا هنا يا رجاله وانت اقفل علي الناس من برااا بس هاتلي الاربع مززز دول اهو نتبسط شوية...... وخرج الريس هو وعصابته حتي الا امرهم يلمووو الفلوس خلصووا وخرجوا من الباب الخلفي المول زي ما دخلواااااا.....
رجالة مالك براااا كانوا بيحاولو يدخلوا مش عارفين لان المجرمين الا هجمواا علي المول اتحكموا في ابواب المول لانهاااا بأجهزة تحكم رجالة مالك معرفتش تتدخل لفوووا من الباب الخلفي شافوا مفتوح دخلوووا واقعدووا يدور علي البنات بس ملهمش اثر قرررو يتصلوا بمالك برغم خوفهم بس مافيش حل تاني.....
#####################
الشباب كانوا قاعدين بيتفرجووا علي ماتش الاهلي والاسماعيلي بعد ما خلصوااا شغل...
اسر بتشجيع/ ايوه خش اهه اهه اللله جوووول احمد الشيخ مافيش منه اللله عليك يا اهلي...
عمار بتحفيز/ جووول حكاية ثلاثية نظيفة لللاهلي الله الله
مالك بفرح/ الاهلي Nuber one مافيش كلام...
عمر بفخر/ طبعاااا يابني ده الاهلي يعني كسبان كسبان....❤❤❤❤❤❤
( جماعة انا بعشق حاجة اسمهااا النادي الاهلي مع احترام لليشجع اندية تانية بس بالنسبة ليه الاهلي فوووق القمة مين تاني اهلووووي غير والا بيشجع اي حد تاني يقول..ههههههه)
أنت تقرأ
حب متملك❤(مكتملة)
Mistério / Suspenseانها فتاه جميلة تحب الهزار ولكنها سوف تواجهة اشياء كثيرة في حياتها وكل هذا من اجل حبها.......♥ هو مغرور جدا ولكن سوف يتحول ذلك المغرور كما لقبته الا عاشق متملك وسوف يعوينها في الذي سوف تواجهة حتي اخر انفاسه....♥ السؤال هنا / هل سوف تملل من كثر الامو...