꧁𝑃𝑅𝑂𝐿𝑂𝑈𝐺𝐸꧂

226 25 33
                                    

Grup Woosan'ın ilişki skandalından dolayı dağılır. Kore tarafından ağır bir şekilde linçlenen üyeler dünyanın ayrı yerlerine dağılır.

San ve Wooyoung ayrılmış, grup dağıldıktan sonra asla görüşmemişlerdir. Bir gün grubum tüm üyelerini eski şirketleri arar ve gelmelerini söyler. Böylece yılların ardından bir aradadırlar. Ancak buna iki eski sevgili de hazır değildir.

☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎☂︎︎

Evin kasvetli havasının içinde telefon sesi yankılandı. Bugün telefonun onuncu çalışıydı ve artık görmezden gelmek imkansızdı.

Bu düşünceyle söylenerek yerinden kalktı. Evin içi havasızlıktan ve rutubetten durulmaz hale gelmişti ama umrunda değildi. Artık yaşayan bir ölüydü zaten.

Kalkarken oturduğu koltuktan isyan sesleri yükseldi. Artık yayları mahvolmuş olmalıydı. Ama yapacak bir şey yoktu, yeniden alacak parası yoktu.

Telefona ulaştığında ekranı kendisine çevirdi. Telefonu düşürüp fırlatmaktan paramparça etmişti. Ekrandaki numarayı zorla okudu ve titremeye başladı.

Bu numarayı tanıyordu.

Gerginlikle numarayı cevapladı. Bir süre sustuktan sonra konuştu. "Alo?"

Karşıdan gergince iç çekiş sesi duyuldu. "Wooyoung, benim Hongjoong. Şirketten seni aramışlar ama açmamışsın. Acil bir toplantı varmış oraya gelmelisin."

Yıllardır konuşmadığı hyungu hiç nasıl olduğunu bile merak etmeden bunları demişti. Eski yakınlıklarının yanında yeller esiyordu şimdi. Aralarındaki sessizliği Wooyoung tek kelimeyle sonlandırdı ve telefonu kapadı.

"Asla."

Yine titremeye başlayarak duvara çöktü ve telefonu fırlattı. Artık kullanılmaz hale gelmişti. 'Asla gitmeyeceğim, asla...' bunları sayıklarken krize girdi.

Disbanded| WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin