chaewon
zaklapla jsem notebook po asi desátém videu a zvedla se z postele pro pití. usychala jsem jako ta květina, co mi "přežíva" na parapetu okna v mé ložnici, ups. napustila jsem do skleněné skelenice trochu vody a poté ji vypila. čas přestat prokrastinovat. pohodlné domácí oblečení jsem zaměnila za něco více "do civilizace" , upravila se, posbírala do batůžku vše potřebné a mohlo se vyrazit!!
asi hodinu a čtvrt jsem se jen procházela v parku nebo jen posedávala na lavičce. perfekt. byl příjemný květnový den se sluncem i mráčky, ptáci poletovaly po obloze, lidé si užívali klidu nebo venčili své psy.
na této procházce mé kroky zavítaly i do knihovny, které jsem byla věrným zákazníkem. asi před půl rokem jsem četla jednu knihu a chtěla bych si ji přečíst ješte jednou přečíst. hádejte kdo jak naschvál zapomněl jméno knihy a pozná ji pouze podle obalu? exactly, já. vydala jsem se tedy na lov.
- - -
third person
eunji procházela uličky, přičemž knihu po knize zařazovala do regálů na svá místa. v jedné ale zahlédla povědomou osobu. zdálo se, že něco hledala. vydala se ji tedy na pomoc, zatím bez tušení, o koho se jedná. "dobrý den, mohu vám nějak pomo-" v tu chvíli se osoba otočila a eunji teprve došlo o koho se jedná. sakra sakra sakra sakra sakra sakra.. opakovalo se jí v hlavě. byla to ta holka, která poslední dny vlastnila její mysl. ta, o které se jí tyto noci zdálo.
"ehm, v pořádku?" optala se chaewon trochu panikařící dívky, ona na to je zakývala hlavou a přidala tiché "ano" . "mohu s něčím pomoct?" zkusila to znovu, teď klidněji eunji.
"no, hledám jednu knihu co se myslím jmenovala....."
"tak to pojďte za mnou!" řekla hnědovláska a pobídla chaewon, aby se vydala za ní.