1-

1.3K 103 53
                                    




Hikayenin Linki: https://www.archiveofourown.org/works/14260371/chapters/32889630

*

Potter'ın tepkisini beklemiyordu. Sanki hayalet görmüş gibiydi. Voldemort, yalnızca zaten bildiklerini doğrulamak için kendine ,Tom Riddle'ın on altı yaşında olduğu yakışıklı Slytherin varisine ,baktı. Elbette, Potter bunu bilmiyordu. Potter onunla bu kadar önemli bir konuşma yapmakla onur duymalıydı.

Voldemort'un gururu biraz yaralanmıştı.

Bunu görmezden geldi. Hatırladığı gibi gülümsedi, Voldemort'un gençliğinde aşina olduğu dudakların hafifçe seğirmesi...

''Merhaba, ''dedi. "Ben Tom. Tom Gaunt. Seninle tanıştığıma memnun oldum."

Harry'nin yutkunduğunu gördü, hala hayaletimsi beyazdı. "Merhaba," çocuk ciyakladı "Üzgünüm... Bir zamanlar tanıdığım birine benziyorsun. Beni çok korkuttun." Harry alaycı bir gülümseme denedi. Daha çok yüz buruşturmuş gibi görünüyordu.

Voldemort ani bir korku yaşadı. Eminim çocuk onu tanımamıştı?  Bu formda karmaşık bir büyüler kullanmış, böylece onu on altı yaşında tanıyan hiç kimse onu tanıyamamıştı.  Öyleyse neden Harry Potter bu kadar... rahatsız görünüyordu?

Önemli değildi. Voldemort kolayca yumuşak ipuçları ve işaretler vererek, bir sonraki sınıf için Potter'ın iksir ortağı olmayı başardı. Eğer böyle devam ederse Voldemort Potter'ın yakında çökeceğini ve ona geleceğini biliyordu.

Ve işe yaradı. Sadece... yavaşça. Potter'ı perişan etmek için elinden gelenin en iyisini yapan alçak Severus, çocuğun gerilimine hiç yardımcı olmadı. Başka bir gün güzel, hatta harika olurdu,  ama şimdi, Voldemort dikkatlice Potter'ı lütuf içine almaya için çalışırken... Çok sinir bozucuydu.

Sınıfın sonunda Voldemort Potter'ın peşinden koştu ve sinir bozucu arkadaşları dikkatlice geriye bakarken onu koridorda tuzağa düşürdü.

Endişeli ifadesini yüzüne yapıştırarak, Profesör Snape için çok üzgünüm, diye gevezelik etti. "Bir Slytherin olarak neredeyse... utanmış hissediyorum. Burada yeniyim, bu yüzden ev rekabetinin ne kadar kötü olduğunu anlamadım. Daha önce kendimi tanıttığımda rahatsız olmana şaşmamalı. " dedi ufak bir gülümsemeyle.

Ah evet. Voldemort insanları cezbetmede her zaman iyiydi.

Ve işte oradaydı. Potter tereddütle ona gülümsüyordu. Ama Voldemort, çocuğun yüzünde ne kadar güzel göründüğüne şaşırdı. Derhal bu düşünceyi ezdi.

Potter, "Sorun değil," dedi. "Ben buna alışığım. O hep böyleydi; babam okulda ona karşı gerçekten acımasızdı... " Bunun üzerine çocuk derin düşüncelere dalmış gibi baktı. "Anlayabiliyorum."

Şey, evet. Bu biraz şaşırtıcıydı. Potter'ın "iyi" olması gerektiğini biliyordu, ama on bir yaşında hatırladığı, olgunlaşmamış Gryffindor imajından hiçbir zaman ayrılmadığını düşünmüştü. Bu yüzden Voldemort çocuğun bağışlayıcı doğasına hazırlıklı değildi.

Kendini hatırlamadan önce neredeyse sert bir sesle, "Anlıyorum," dedi." Yine de, o atmosferde çok şey yaptığından şüpheliyim. İstersen sana yardım edebilirim. Çok iyi İksir notları alırım." Voldemort hala Potter'a bakarak, ince bir sırıtış ile hafifçe başını yana kaydırdı ; Bu açının elmacık kemiklerini ortaya çıkardığını biliyordu. Güzellik, istediğini elde etmek için çok yardımcı oldu. Bir an için Voldemort neden bu kadar uzun süre kullanmadığını merak etti.

Oh, bu doğru. Cruciatus Laneti çok daha eğlenceliydi.
Ancak bu eğlenceli değildi.

Voldemort, Potter'ın parlak gülümsemesi için hazırlıksızdı. "Gerçekten mi? Bu harika olur. Akşam yemeğinden sonra boş musun? Seninle kütüphanede buluşuruz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐑𝐞𝐚𝐥 [ᴛᴏᴍᴀʀʀʏ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin