4

145 7 1
                                    

*Antoine POV.

Erika ile kavga etmiştik ve haklı olan herzamanki gibi bendim.

Sinirle kapıyı çarpıp arabama bindim telefonumun whatsapp kısmına girip şu bilinmeyenin sadece merak için engelini açtım.

Sonradan yazdıkları gelirken sinirle soludum bide intihar edecegiyle ilgili ban duygu sömürüsü mu yapıyordu?

Antoine POV. Sonu-

Antoine: biliyomusun bella seni düşünücek veya endiselencek kadar umursamıyorum

Antoine: daha önce de söylediğim gibi

Antoine: canın cehenneme.

.......

Bella POV.

Telefondan gelecek en ufak bi bildirimi beklerken whatsapp dan gelen bildirimle yazan kişiyi görünce ufak bi çığlık attım bana yazmıştı belkide özür dileyecekti ve hala şansımız vardı.

Mesajı okurken ne zaman aktığını bilmediğim göz damlalarım telefona damladı hayır bi şansımız yoktu o halde bende yoktum.
......

Antoine POV.

Kaç saat bilmiyorum ama dışarda takıldım eve gidersem etiketle yine kavga edeceğimizi bildiğim için sessiz bi kafeye girip biseyler sipariş ettim.

Telefonumu cebimden çıkardığım da bugün hiç telefona bakmadığımı fark ettim , yoksa bakmış mıydım?

Uygulanmaları gezerken whatsapp da yaptığım son konuşmayı gördüm ne ara biriyle konuştum ku cidden kafam yerinde degildi.

Yazdıklarımı okurken kaşlarım çatıldı ve kendime bikac küfür savurdum hızla engeli açıp güya kendimi affettirecekken Bellanın beni engellediğini gördüm.

Kendine bise yapmamış olması için dua ederken çözüm üretmeye çalışıyordum.

Hızla instagrama girip takipçi bölümüne "bella" yazdım soyadını bilmiyodum.

Çıkan sadece 2 hesap içinden profilinde benim resmim olanı açtım.

Artık hesabın bellaya ait olduğu kesindi çünkü profildeki resim ona özel olarak gönderdiğim resimdi.

Hesap açıktı birkaç tane fotorafı vardı yavaşça fotoğraflara bakmaya başladım.

Bu kız mı cidden telefon sapığımdı? Bi telefon sapığı için fazla güzel ve masumdu.

Büyük ihtimal Evinde çekildiği fotoğrafta arkada gözüken çiçekleri görünce ona kendimi affettirmek için çiçek yollamayıda aklımın bi köşesine not ettim.

Ama hayır hala belladan bi geri dönüş yoktu.

Ani bi kararla arkadaşıyla olan fotoğrafına girerek etiketledigi hesaba tıkladım.

Arkadaşının hesabıda açıktı. mesaj yerine girip kızın belki konuşmaları ss alıp kariyerimi bitebileceğini düşünmeden ekranda parmaklarını gezdirdim.

Antogriezmann: selam, ben Bellanin bi yakınıyım ama kendisine ulaşmıyorum kontrol eder misiniz lütfen?

Eva.rlice: ah, kontrol etmeme gerek yok bella sadece senin gibi bi götü sevdiği için ve sende onun kalbini kırdığın için bileklerini kesti onu hastaneye getirdim dikiş atıyorlar.

Antogriezmann: Ne! Lütfen bana hastanenin adını söyler misin?

Eva.rlice: hayır onu senden uzak tutucam

Antogriezmann: bak eva, söz veriyorum sadece mutlu olması için birkaç bise yollicam ama lütfen hastanenin ismini ver

Eva.rlice: ******* hastanesi

Eva.rlice: buraya gelirsen kafanı koparırım.
......

Antoine POV.

Pacamdan akan pişmanlık duygusuyla eve kadar idare ettim.

Erikayla göz teması bile kurmadan hızla giysi odasına girdim.

3 farklı renkteki barcelona formalarna imzamı atıp bi not yazdım.

Tekrar erikanin yüzüne bakmadan evden çıkıp 1 paket çikolata ve güzel çiçek buketimle hastaneye geldim.

Danışma bölümünden birine elimdekileri verip Bellanin ismini verip gönderdim biraz daha rahatlamıştım ama beni affetmesi artık benim için namus meselesi gibi bişeydi.
.......

Medya anto, BEBEGIM NIYE BU KADAR DALGINSIN?

Antoine Griezmann -texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin