3

2.5K 66 8
                                    

Baju-baju dilantai aku kutip lalu dimasukkan kedalam bakul.

“Huh..” keluhan kecil aku lepaskan seraya merenung wajahku dihadapan cermin solek itu.

“Pandai-pandai saja nak tinggalkan cap mohor dia pada leher aku” omelku seorang diri sambil menepek bedak pada leherku.

Setelah selesai aku mula bergerak menuruni anak tangga.

“Puan, breakfast” tegur satu suara. Aku mengalihkan pandangan aku pada wanita yang sudah dimamah usia itu.

“Tak perlu panggil saya Puan.. Panggil saja Jungmi” balasku bersama senyuman kecil.

“Puan majikan saya, saya perlu hormat majikan saya” tuturnya tanpa memandang kearahku.

Aku duduk dimeja makan itu. Pelbagai jenis makanan sedia terhidang. Memang rumah ini masak banyak-banyak ke?

“Puan makan dulu kejap lagi Tuan turun” katanya lalu berlalu pergi.

Dia tak pergi kerjakah? Buat apa saja rumah besar tapi duduk seorang diri.

Morning babygirl” sampuk seseorang membuat aku menghentikan segala lamunan.

“Aku baru hilang sekejap takkan dah rindu hm?” leher aku diciumnya. Deruan nafas nya tepat mengenai kulit mulus aku.

“Rindu kau? Mimpi saja Jungkook” balasku kemudian mengendahkan sahaja dia.

“Aku janjikan kau kebebasan Jungmi.. Aku benarkan kau keluar tapi bukan dengan lelaki” tuturnya tanpa memandang kearah ku.

“Siapa kau mahu tentukan dengan siapa aku nak keluar?” balasku tidak berpuas hati.

“Aku tuan kau dan kau milik aku” matanya tajam menikam anak mataku.

Hak miliknya?

- tbc

Daddy's Babygirl ; jjkWhere stories live. Discover now