“Sayang tolonglah saya ni hua” aku tertawa kecil melihat Jungkook yang sedang berusaha memakaikan lampin Miyun itu.
“Aigoo daddy tak reti pakaikan lampin ke” terkekek-kekek aku ketawa sambil membuka langkah untuk membantunya.
“Awak pun dah tahu saya tak pandai kenapa suruh” dia mencebikkan bibirnya.
“Eh awak tu ayah Miyun tahu.. Belajarlah” tuturku dengan sisa tawa.
“Iyalah mommy nya.. Nanti daddy belajar ya” tubuh Miyun dibawa dalam dukungan nya.
“Pergi tidurkan Miyun tu!” jerit ku lalu bergerak kedapur. Pinggan-pinggan yang belum dicuci aku cuci.
Tangan aku lap pada sapu tangan yang tergantung elok itu.
Sedang aku menyusun pinggan mangkuk, satu tangan kekar dililit pada pinggang ku.
“Jungkook saya nak buat kerja ni janganlah kacau” aku menolak tangannya namun dia masih setia memeluk pinggang ramping ku.
“Malam ni babygirl kena tumpukan perhatian pada daddy saja.. Daddy rindukan babygirl Jungmi” bisiknya ditelinga ku.
Deruan nafasnya menyentuh lembut kulit mulus ku.
Aku memusingkan tubuh ku untuk menatap wajahnya.
Tanganku dililit pada leher jejaka itu. Haruman maskulin nya menusuk ke rongga hidung ku.
“Babygirl menurut perintah, Daddy” tuturku bersama senyuman.
Bibir hangatnya jatuh pada bibir mungilku.
Terus beri kasih dan cinta kau Jeon Jungkook.
Berikan aku cinta dan kasih yang aku dambakan.
- end -
YOU ARE READING
Daddy's Babygirl ; jjk
FanfictionC O M P L E T E D ❛ 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗵𝗶𝗱𝗺𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗴𝗮𝗶 𝘀𝗲𝘅 𝘀𝗹𝗮𝘃𝗲 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗖𝗘𝗢 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻𝗮𝗹. 𝗸𝗮𝘂 𝗳𝗶𝗸𝗶𝗿 𝗺𝘂𝗱𝗮𝗵? ❜ start: 14 september 2020 end: 14 september 2020 © 𝗦𝗖𝗙𝗧𝗚𝗚𝗨𝗞-