Rüya

2 0 0
                                    

Bugün rüyamda seni gördüm. Demek için değil ha harbi gördüm. Çok mutluyduk. Gülerek bakıyorduk birbirimize. Gece kalktığımda gerçekten buruk Bi gülümse kaldı yüzümde. Sabah kalkınca çok kötü hissettim kendimi. Hıçkırarak ağlamak için fırsat bekliyorum biliyor musun? Fazla ümit ediyorum galiba. Gelmiceksin. Her bitiş yeni bir başlangıç değil her bitiş yeni bir bitişmiş.
Teyzem sordu bugün bizi. Ayrıldık dedim. Nasıl ağır geldi kalbime Bi bilsen. Gün içinde dalıp gittiğimi görünce ne düşünüyorsun dedi. Bilmiyorum dedim onu ama onla ilgili neyi bilmiyorum dedim. O seni düşünüyo mudur dedi. Düşünmüyodur diyemedim. Bilmem dedim. Ona da hak veriyorum dedim. Ama yine de Bi merhaba mesajı bizi bitirmeye değer değildi.
En son buluşmamızı düşündüm sonra. Son olduğunu bilseydim daha sıkı sarılırdım. Hep böyle oluyor hep bilmiyorum. Yine seni seviyorum diye bağırmıştım. Son olduğunu bilseydim defalarca kez haykırırdım. Her şeyi son kez yaşamışız haberimiz yokken.
Umarım mutlusundur. Umarım uykunu alıyorsundur. Umarım düzgün yemek yiyorsundur ve sigaranı fazla içmiyosundur. Çözüm değil biliyorsun. Ümitlerim sönüyor her saat geçtiğinde idrak etmek istemiyorum konuşamıyorum. Ama galiba bitirdin. Ve ben bunu anlamak istemiyorum. Çünkü böyle bi aşkı bu şekilde bitirmeye değer görmüyorum. Rabbim her şeyi görüyor ben sana asla ihanet etmedim. Ben seni çok sevdim ve insan affetmiceği birisini de özlermiş..

Seni Sevmek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin