Izuku
Cieszyłem się gdyż Todoroki zgodził się zostać u mnie. Gdy weszliśmy do domu od razu skierowaliśmy się w stronę mojego pokoju. Usiadłem na łóżku a przy mnie Shoto. Chwile siedzieliśmy w ciszy którą przerwał heterohromik, pytając się co robimy. Po chwili wtuliłem się w niego siadając okrakiem na jego kolanach i powiedziałem - Kocham Cie Shoto...
Po tych słowach zaczęły mi spływać łzy po policzkach, które po chwili wsiąkały w bluzę Shoto. Todoroki po chwili mnie objął i powiedział - Ja Ciebie też kocham Izuku... - Po usłyszeniu tego od Todosia oderwałem się od niego i pocałowałem. On odwzajemnił pocałunek, nagle lekko przygryzł moją wargę i korzystając z chwili mojej nie uwagi włożył mi swój język do buzi. Chwile walczyliśmy o dominację, którą wygrał Shoto. Ta chwila mogła trwać wiecznie, lecz zbrakło nam powietrza. Gdy się od siebie oderwaliśmy nadal siedziałem na heterohromiku, i w tym momencie przez drzwi weszła moja mama.
Szybko zeskoczyłem z Shoto cały czerwony. Moja mama się tylko uśmiechnęła i powiedziała że rozumie i wyszła z pokoju. Nie wiedziałem co mam zrobić, albo co powiedzieć więc wtuliłem się w Todosia. Od odwzajemnił mój uścisku i się zapytał czy będę jego chłopakiem, ja bez chwili zawahania odpowiedziałem że tak.
Na wieczór moja mama zawołała nas na kolację. Trochę się stresowałem rozmową z moją mamą, po tym wszystkim. Lecz w końcu i tak bym musiał z nią rozmawiać.
Gdy weszliśmy do kuchni na stole czekały na nas naleśniki. Zaczęliśmy jeść w ciszy, ale moja mama zaczęła rozmowę.
- Wyglądaliście wtedy bardzo uroczo - Zamurowało mnie, i nie wiedziałem co mam odpowiedzieć, w sumie to chyba nie tylko mnie bo Shōto też nie wiedział co ma powiedzieć. Do dłuższe niezręcznej ciszy moja mama znów zaczęła mówić - Nie musicie się wstydzić, bo ja was akceptuję - Po tych słowach poczułem się lepiej i wraz z Todoroki'm powiedzieliśmy "Dziękuję".
Po kolacji wróciliśmy do mojego pokoju, i usiedliśmy na łóżku. Po chwili położyłem głowę na kolanach Shōto, i się zapytałem go jak zareaguje nasza klasa. Szczerze to bałem się ich reakcji.
Po krótkiej rozmowie doszliśmy do wniosku że za niedługo wakacje, a Mina jak to Ona pewnie zrobi kolejną imprezę na której będziemy mogli powiedzieć o naszym związku.
Nagle usłyszałem że dostałem jakąś wiadomość, sprawdziłem ją i okazało się że to Kirishima, który... Pyta się jak poderwać Kacchana... Przypomniało mi się jak Katsuki pytał się mnie o to jak poderwać Eijiro.
Zrobiłem ss (Zrzut ekranu jakby ktoś nie wiedział) mojej rozmowy z Blondynem i wysłałem ją ostrozębnemu. Po czym wróciłem do leżenia na kolanach Todoroki'ego. Nim się zorientowałem zasnąłem.
-----------------------------------------------------------
Hej, hej... Myślałam nad tym, aby coś jeszcze dodać do tego rozdziału. Ale nie wiedziałam co mogłabym dodać...