Jimin POV
Február 15. eljött az iskolabál napja (farsang). Minden évben egy adott témára kell csinálnunk egy kissebb produkciót az idei téma a komédia volt, ezért az osztályunk kitalálta, hogy a fiúk lányok, a lányok pedig fiúk lesznek. Az előadás eszméletlen jól sikerült, a legjobb haverom Taehyung felvett egy kék parókát ami pont olyan mint a mostani hajszíne, én pedig egy rózsaszínű parókát vettem fel ami pedig olyan mint az én hajszínem (tudom most nem ilyen színű a hajuk ne támadjatok le). Utánnunk jöttek Haruék-Na jönnek Ms. Lúzerék- súgtam oda Taehyungnak aki elkezdett röhögni. Amikor felértek a színpadra tátva maradt a szám, egy táncversenyt adtak elő eléggé vicces módon. Már tíz éve, hogy táncolok de Haru még rajtam is túl tesz, emelett nagyon jól is nézett ki miközben táncolt. Nem tudhatja meg senki, hogy ha még csak aprók is de érzelmeim vannak felé. Mikor indultam hazafelé, először elmentem olvasni a helyre, amiről at hittem senki nem ismer, de Haru ezt az elképzelésem is felül múlta. Láttam, hogy közelít felém ezért közbe kellet lépnem.-Te meg mit csinálsz?!-B-Bocsánat nem akartalak megzavarni-mondta-Ha elmondod bárkinek is amit láttál készülj rá, hogy szét leszel verve.-mikor ezt kimondtam el is futott. Fél órát még olvastam ezután elindultam hazafelé, a parkon keresztül sétálva megláttam egy polaroid képet.-Hisz ez Haru-mondtam. Felvettem a képet, eltettem a zsebembe és folytattam az utam hazafelé. Mikor hazaértem egyből bementem a szobámba, lefürödtem, fogat mostam, és lefeküdtem aludni, a szüleim ismét egy újjabb puccos kis bálon vannak. Hétfőn bevittem a képet és letettem a fán lévő hintára, ezután pedig bementem a suliba.-Csá tesó!-köszönt rám Taehyung.
YOU ARE READING
A fa
FanfictionAz iskola csendes lányának, kedvenc helye, az iskola mögötti fa. Ez a legcsendesebb, egyben legszebb hely a suliban, amiről senki sem tud. Egy nap viszont az iskola legmenőbb fiúját Park Jimint látja a fánál.