Haru pov:
Reggel elmentem a fához és megláttam a képet. Mikor megfordítottam egy üzenet állt rajta: -Sok sikert a párizsi úton.... szobatárs ;)
-Basszus!!- El is felejtettem az osztály útját Párizsba, pláne úgy, hogy holnap indulunk. Ránéztem az órámra és ekkor láttam, hogy késésben vagyok...Megint.
-Jóreggelt mindenki.-köszönt unott fejjel az ofő.-Remélem mindenki izgatottan várja már a holnapi utat, mielőtt elkezdeném az órát beosztjuk a szobatársakat.-Mikor meghallottam a szobatárs szót megnéztem a fénykép hátulját. Szobatárs? hmmm fura...-a szobatársaknak a repülőn is egymás melett kell ülniük.-Folytatta a tanár. Szegény Lisa Taehyung-al került egy szobába én pedig JIMINEL értitek??? Jiminel... Nem baj Haru, kibírod semmi baj.
Másnap már indultunk is. Had ne mondjam, mikor tegnap anyáéknak bejelentettem, hogy másnap indulunk és elfelejtettem egy picikét kiakadtak.
..............................................................................................................................................................
Na haliii ma egy nagyon rövid részt hoztam, emelett tegnap publikáltam a hírek című "könyvet" amiben le is írtam a wattpad oldal folytatódni fog. Körübelül egy hónap gondolkozás után rájöttem, hogy ennyi munka nem veszhet anyiba, ezért az Instagramon az oldalt megtaláljátok a kpop.maniasok.klubbja név alatt. Fighting!!!
YOU ARE READING
A fa
FanfictionAz iskola csendes lányának, kedvenc helye, az iskola mögötti fa. Ez a legcsendesebb, egyben legszebb hely a suliban, amiről senki sem tud. Egy nap viszont az iskola legmenőbb fiúját Park Jimint látja a fánál.