Yeni bölüm gecikmiş olabilir.Çünkü sınavlarım vardı ve babam bana günde 3 saat çalışma zorunluluğu verdi.Tabiki ben 3 saat çalışacak insan değilim.O yüzden yazamadım ve telefonumu elimden aldılar.Neyseee yeni bölüme geçelim.
Zil çaldı.Hocalardan biri zil çaldı herkes içeri girsin dedi.Bende girmek zorunda kaldım.Beni çekiştiren kız elini sallayarak bana yanının boş olduğunu gösterdi.Bende yanına geçtim ama sınıfa bakmamaya çalışıyordum.Hoca sınıfa girdi.Kapıyı kapatacağı anda çarptığım çocuk girdi.Bana bakıp güldü.Allah'ım sabır please.Ama sınıfa girdiği andaki tüm kızların ağız sularının yere damladığına eminim bu arada.Bir de gamzesi varmış bu piçin.(yeni okulumda ağzımı bozdular ama alışmanız gerekecek :D) Yürüdü yürüdü sonra geldi benim arkama oturdu pislik ya.Sonra sınıfta herkes birbirini tanıtıyordu.Ayağa kalktım adımı soyadımı söyledikten sonra tam yerime oturacaktım ki sınıfta bir kahkaha koptu neye güldüklerini anlamak için arkama baktığımda gamzeli meteorun sıramın üstüne BURAYA YALNIZCA AYILAR OTURABİLİR yazısını gördüğümde şartellerimin atması bir oldu.(biz de insanız şartellerimizin olamsı normal değil mi ?)Ama ilk günden ceza almamam gerektiğini hatırlayıp her zaman annemin yanımda taşıttığı ıslak mendili alıp sırayı sildim sonra oturdum.Bu sırada yanımda oturan kızın hiç sormadığım ve yeni öğrendiğim gerçeğini varsayarak elimi alnıma koydum.Kızın adı Melis'miş bu arada.Sonra Melis de yerine oturdu.Sonra benim arkamdaki piç ayağa kalktı.Adı Berk'miş bu arada beyefendinin.
Sınıftaki herkes adını söyledikten sonra ilk iki dersimizin beden eğitimi olmasıyla rahatladım.Ama bu çok kısa sürdü.Çünkü Berk acaba ayılar oynayabiliyor mu diye kulağıma fısıldadı.Arkamı dönüp benimle uğraşma sebebin ne? diye sordum.Bir şey demeden çıktı.Bu ders dışarıdaydık.Hoca bize esneme hareketlerini yaptırıyordu.Tabiki ben belirli hareketleri yapamasam da derse katılmaya çalıştım.Berk'le derste arada bir gözlerimiz buluştu.Saçmalamayın tabiki de benimle dalga geçmek için bakıyor bana.Her bakışında yüzümü çevirdim çünkü ben cool olmayan kuullardanım.Nihayet beden eğitimi dersi bitti.Sonra 3 ders daha işledik.Yemek saatiydi.Bende yemekhaneye kaydolmuştum.Yemeğimi alıp tam yiyeceğim sırada Berk onlar sana yetecek mi? ,diye sordu.Yemeği yiyemeden yemekhaneden çıktım.Eve gittim daha fazla duramadım okulda.Eve geldim.Annem hayrola, okul erken mi bitti? dedi.Anneme cevap vermeden odama çıktım.Ama artık kararımı vermiştim.Bana kimsenin hakaret edemeyeceği bir insan olacaktım.En kısa sürede bir spor salonuna yazılacaktım.En kısayı geç şimdi yazılacaktım.Zaten 2 haftaya tellerim de gidecekti.Gözlüklerim yerine lens de kullanabilirdim demi ??
Yeni bölüm geldiiii.9 tane okuma benim için çok büyük bir şey anlatamam size.Çoook mutlu oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lisedeki Değişim
RandomBu hikayeyi neden yazdığımı bilmiyorum ama ilk hikayem.Onun için çok acemiyim kusurlarım olursa özür dilerim şimdiden.Bu hikaye ne çok klasik ne de çok action içeren bir hikaye.İki gözlüklünün öpüşme çabasını anlatmayan bu hikayede 16 yaşındaki kumr...