Ta ta ta taaaaa...(Allah'ım neler yapıyorum böyle)
"Annemin bana kızdığında mal mısın diye sorduğunda evet diyip annemi felç eden bir insanım ben"
Yeni hayatıma karar verip o kararı uygulamaya başlayalı 1 hafta olmuştu.Ama bu kararı uyguladığımı bilen insan sayısı 2 idî.(tabikide annesi ve babası mal mısınız)Tabikide okuldaki kimse bu değişimimin farkında değildi her ne kadar haykırmak da istesem yüzlerine yapamadım.Onlar ancak bu değişimi gelecek sene fark edecekler.
Bu ana kadar okuldaki her şey aynıydı.Tıpkı fizik hocamızın bize soru sorup ben anlamadım diyince kendi çözmeye başlaması gibi,sonra her ders tahtaya 30 dakika boyuncada boş boş bakması gibi.Aslında benim için hiçbir sakıncası yoktu çünkü her fizik dersinde uyuyordum.Hocada kimseyi takmadığı için sıkıntı olmuyordu.Şimdiki ders ise bbiyoloji idi bu herif de gıcık anam.Uyutmuyo ama kitap okumak serbest diyo hepsini özenle seçiyorlar mübarek.Hoca sınıfa girer girmez sözlü yapacağım dedi ama biz çok cool bir sınıfız ya herkes hocaya yaw hehe bakışı attı ben de dahil.Sonra sözlü yapmayı unutup ders işledi ya allahim nerden buluyosun bunları.
Okul bitti şimdi nereye gideceğim diye düşünmeme gerek yok çünkü her zamanki gibi fitness salonuna gidiyorum.Çok coolum demi?Neyse fitness salonuna vardım her zaman olduğu gibi hocam Mert beni çalıştığımız odaya götürdü götürdü(fesat düşünceleri aklınızdan çıkarın plzzzz)2 saat sonra kendimi ölü gibi hissediyordum çünkü 2 saat boyunca durmaksızın spor yaptık.Sonra çıktığımda kapının önünde babamı gördüm arabayla beni bekliyordu.Hemen arabaya bindim.Babama öpücüğümü verip hemen ön koltuğa kuruldum.Yol boyunca ikimizde havadan sudan konuştuk.Klasik okul nasıl gidiyo arkadaşların varmı konusu ben de hepsini geçiştirdim.
Eve geldiğimizde annemi her zamanki gibi oturur vaziyette buldum ya bi dakka ben sabahta bu karıyı burda bulmuştum ölmüş filan olmasın tırstım yanına gittim.Hanımefendi televizyon izliyormuş elimi gözünün önünde birkaç defa salladım bana dediği şey ise:
-Efsa git başımdan yoksa terliği ağzına vururum!
Allahım ne günahım vardıda böyle bir anne verdin yaa yoksa bir dakika ben evlatlık mıyım zaten kardeşimde yok.Offf kesin öyleyim yaa.Odamdan anneme seslendim.
- Aaannnneee ben evlatlık mıyım??
-Efsa acaba spor yaparken beynine filan mı vurdular senin ya mal mısın kızım?
-Evet diyerek aşağı indim annemin yüzüne baksanız "acaba biz bu çocuğu karıştırdık mı?"ben ise ben şok ben vefat ben iptal durumuna geldi çünkü gülme krizine girdim.Annemler mis gibi yemek yediler ben ise diyetisyenin verdiği menüdeki yiyecekleri yedim.Where is the adalet?
*****************************************BÖLÜM YARISI
Bir diğer yarısı ise haftaya gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lisedeki Değişim
AcakBu hikayeyi neden yazdığımı bilmiyorum ama ilk hikayem.Onun için çok acemiyim kusurlarım olursa özür dilerim şimdiden.Bu hikaye ne çok klasik ne de çok action içeren bir hikaye.İki gözlüklünün öpüşme çabasını anlatmayan bu hikayede 16 yaşındaki kumr...