quotes (3)

1 0 0
                                    

y𝔬𝔲 𝔞𝔯𝔢 𝔞 v𝔢𝔯y 𝔩𝔬v𝔦𝔫𝔤 𝔭𝔢𝔯𝔰𝔬𝔫 𝔞𝔫𝔡 y𝔬𝔲𝔯 𝔩𝔦𝔣𝔢 w𝔦𝔩𝔩 𝔟𝔢 𝔣𝔦𝔩𝔩𝔢𝔡 w𝔦𝔱𝔥 𝔞 𝔯𝔬𝔪𝔞𝔫𝔠𝔢.

𝖓v𝖗 𝖇𝖊 𝖆𝖋𝖗𝖆𝖎𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖗y 𝖘𝖔𝖒𝖊𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖓𝖊w 𝖇𝖈𝖘 𝖑𝖎𝖋𝖊 𝖌𝖊𝖙𝖘 𝖇𝖔𝖗𝖎𝖓𝖌 w𝖍𝖊𝖓 𝖚 𝖘𝖙𝖆y w𝖎𝖙𝖍𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖑𝖎𝖒𝖎𝖙𝖘 𝖔𝖋 w𝖍𝖆𝖙 𝖚 𝖆𝖑𝖗 k𝖓𝖔𝖜.

𝚒𝚝𝚜 𝚊 𝚋𝚊𝚍 𝚍𝚊𝚢, 𝚗𝚘𝚝 𝚊 𝚋𝚊𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎.

𝕚𝕞 𝕨𝕠𝕣𝕥𝕙𝕪 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕚𝕥 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕕𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕒𝕝 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥. -𝕄ℍℕ.

𝓊 𝓇 𝓌𝒽ℯ𝓇ℯ 𝓊 𝓇 𝓂ℯ𝒶𝓃𝓉 𝓉ℴ 𝒷ℯ. -ℳℋ𝒩.

𝓽𝓱𝓻𝓾 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓲𝓵𝓭 𝓸𝓯 𝓪𝓵𝓵 𝓾'𝓿𝓮 𝓫𝓮𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓻𝓾, 𝓲 𝓱𝓸𝓹𝓮 𝓾 𝓯𝓲𝓷𝓭 𝓾𝓻 𝓷𝓮𝔀 𝓫𝓮𝓰𝓲𝓷𝓷𝓲𝓷𝓰𝓼. 𝓾'𝓿𝓮 𝓰𝓲𝓿𝓮𝓷 𝔂𝓪𝓵𝓵 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓼𝓽𝓻𝓸𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻𝓮, 𝓷𝓭 𝓾 𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓳𝓸𝓾𝓻𝓷𝓮𝔂 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓷𝓭 𝓷𝓮𝔀. -𝓜𝓗𝓝.

𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐢𝐬𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝. -𝐌𝐇𝐍.

𝒔𝒍𝒐𝒘 𝒅𝒐𝒘𝒏.
𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒅𝒆𝒆𝒑.
𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆
𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔.
-𝑴𝑯𝑵.

𝑖𝑡𝑠 𝑜𝑘 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑟𝑒𝑛'𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑛𝑑 𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑖𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒, 𝑛𝑑 𝑖𝑡𝑠 𝑜𝑘 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑜𝑟𝑡 𝑡ℎ𝑟𝑢 𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑙, 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑟𝑠𝑢𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑜𝑢𝑛𝑑𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑝𝑒𝑎𝑐𝑒. -𝑀𝐻𝑁.

𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗋𝗄𝖾𝗌𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖾𝗇𝖽, 𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗇 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗋𝗂𝗌𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇.

𝗯4 𝘂 𝗴𝗼 𝘁𝗼 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽, 𝗿𝗲𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗮𝘂𝘁𝗶𝗳𝘂𝗹 𝘃𝗶𝗰𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀 𝘂 𝗵𝗮𝗱 𝘁𝗼𝗱𝗮𝘆. 𝗯𝗲 𝗽𝗿𝗼𝘂𝗱 𝗼𝗳 𝘂𝗿𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗯𝗰𝘀 𝘁𝗼𝗺𝗼𝗿𝗿𝗼𝘄 𝘂'𝗿𝗲 1 𝘀𝘁𝗲𝗽 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘂 𝗻𝗲𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗲. -𝗷𝗲𝗻𝗲𝘀𝘀𝗮𝘄𝗮𝗶𝘁.

𝘶'𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘦𝘢𝘬 𝘧𝘰𝘳 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘰𝘳𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘴. -𝘔𝘏𝘕.

𝙪 𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙘𝙖𝙣 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙢𝙚 𝙨𝙢𝙞𝙡𝙚, 𝙪'𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙧𝙤𝙣𝙜, 𝙣𝙙 𝙪 𝙙𝙚𝙛  𝙧 𝙣𝙤𝙩 𝙪𝙨𝙚𝙡𝙚𝙨𝙨. -@nctsmtown_127 (menpa session.)

- W O R D S ✨ -Where stories live. Discover now