Jak/Z Jakiej Przyczyny I Kto Wywoła Koniec Świata??

157 6 5
                                    

♈-076 wpadnie w taki szał, że zniszczy wszystko na swojej drodze, aż wybije wszystkich ludzi na świecie i zniszczy tyle drzew, natury, że świat będzie całkowicie zniszczony i nie do naprawy.

♉-106....w niewiadomy sposób znajdzie bombę atomową i ucieknie z Fundacji po przez swój świat łzawy,a tą bombę atomową przyczepi do jednej ze ściany Fundacji SCP i tak Fundacja SCP zostanie zniszczona,większość Scp zostanie albo zabiytch  albo zniszczonych po przez wybóch,a te Scp co są nieśmiertelne wygrzebią się z dziury co pozostałą z Fundacji i zaczną atakować ludzi i tak cały zacznie się koniec świata.

♊-Pijany Dr. Jack Bright Wywoła Koniec Świata  po przez sklonowanie 1055 i 682 i wysłanie każdego klona do innego kraju i miasta czy wsi i wkurzenie ich i wygłodzenie tak by wszystko zniszczyli i wszystkich zjedli,dla tego, że zabroniono mu zgwałcić krzesła i gdy się dowiedział, że Simon to nie kobieta.

♋-049 zrobi z tylu ludzi zombie, że on i jego "wyleczeni ludzie " uciekną z Fundacji SCP, a Plaga będzie nadal ich leczył, a zombie będzie co raz więcej i tak będzie apokalipsa zombie, że nastąpi koniec świata.

♌-035 będzie co chwilę zmieniał ciało, że większość osób z Fundacji SCP umrze, że Ci co mogą się oprzeć 035 zostaną zabici i tak samo zrobi z innymi ludźmi na wolności.

♍-076 wpadnie w taki szał, że zniszczy wszystko na swojej drodze, aż wybije wszystkich ludzi na świecie i zniszczy tyle drzew, natury, że świat będzie całkowicie zniszczony i nie do naprawy.

♎-106....w niewiadomy sposób znajdzie bombę atomową i ucieknie z Fundacji po przez swój świat łzawy,a tą bombę atomową przyczepi do jednej ze ściany Fundacji SCP i tak Fundacja SCP zostanie zniszczona,większość Scp zostanie albo zabitych albo zniszczonych po przez wybóch,a te Scp co są nieśmiertelne wygrzebią się z dziury co pozostałą z Fundacji i zaczną atakować ludzi i tak cały zacznie się koniec świata.

♏-Alto Clef zrobi zdjęcie 096 i pokaże je pracownikom Fundacji i wyślę je na internet, a wtedy mnóstwo ludzi zobaczy jego twarz i pokaże je innym, a Ci ludzie jeszcze innym ludziom i zwierzęta też je zobaczą bo na przykład spojrzały na telefon właściciela, że 096 zabije ich wszystkich, a tych którzy nie chcący zobaczyli jego twarz na przykład przechodzień to też zginie i tak nastąpi koniec świata, a to tylko i wyłącznie wina Clef'a i jego cholernego pomysłu.

♐-939 ucieknie z Fundacji SCP i na wolności zaczną się rozmnażać i zdjadać ludzi. Potem będzie ich tyle, że zjedzą wszystkich ludzi, zwierzęta i Bright, aż w końcu nie będę jedzenia i zacznie się u nich większy kanibalizm i był przedtem.

♑-To co wszystko tu jest napisane powinni Ci wystarczyć by zrozumieć,że oni wszyscy wyowłali koniec świata i każdy z nich się brał w tym udział.

♒-682 zostanie wypuszczony po przez Dr. Jack Bright, a ten go zacznie głodzić i wkurzać, a także go sklonuje co go dodatkowo zezłości i w końcu do wypuści na wolność, a ten ze złości zabije i Zje wszystkie na swojej drodze.

♓-Przeczytaj to powyżej i tylko zamień 682 z 1055, ale bez jedzenia.

-SCP Zodiaki -(PL Oczywiście) -Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz