זה שאני מלך לא יעצור אותי מלאהוב אותך

802 36 10
                                    


טוב אז הקדמה קצרה לפני שמתחילים לקרוא זה הסיפור הראשון שאני כותבת.
אני חייבת להגיד שאני ממש לא טובה בזה אבל אני רוצה להשתפר 🙃 לכן אין צורך בתגובות רעות.
אני מרגישה שזה לא סיפור כל כך שגרתי ולכן קשה לי אפילו להאמין שיום אחד אני יפרסם אותו , לפי הדמיון שלי לאיך תיהיה העלילה הסיפור הולך להיות משוגע מבכל צורה אפשרית עם דמיון מפותח מאוד אז ברור לי שהרבה לא יתחברו לסיפור , אבל במקרה שאני יחליט לפרסם אותו ויהיה אנשים שיחליטו לקרוא אני מקווה שיהיה לכם קריאה מהנה❤

אז כמו שכבר הבנתם מקריאת הכותרת מדובר בסיפור על מלך, וזה ההכרות עם הדמות הראשונה שלנו הנרי המלך של הממלכה שלנו מלך שעלה לשלטון מגיל די צעיר בשל מות אביו כרגע בין 24 .
הנרי מוצג כמלך די רשע שמוציא להורג אנשים רבים כל צעד לידו כדי לעשות עם חשיבה מוקדמת והקושי הרב להתחבר עליו ניכר מאוד ,
אבל מלבד זאת אי אפשר להתעלם מהיופי עוצר נשימה שלו ממש כמו בסרטים עם זוג עניים עוצר נשימה ויופי מסחרר כולם תמיד אמרו שהוא נראה כאילו אלוהים ישב שעות על כל פרט ופרט בו כדי ליצור אותו , מה שתמיד משך עליו נשים רבות שהיו די טיפשות בנסיונות שלהם לחזר אחריו בדרך כלל מה שקרה שבחר בשבילו מבין היפות ביותר ניצל אותם ולעולם לא ניפגש איתם שוב , למרות שזה היה ברור לאותם בנות הם הסכימו לכך. הן היו כל כך נואשת למלך הכול כך חתיך עם הכוח הרב על ממלכה שלמה.
למרות שהנרי שלנו היו מלך עם לא מעט שכל והתוכניות שלו היו רבות להגדיל את הממלכה שלו כפול כמה ממה שאביו עשה אותה ולכבוש מדינות רבות, הוא היה בסה"כ בן אדם שכרגע מרגיש די ריקנות בתוכו לא ממש עניין אותו הכוח העצום שיש לו בידיים יותר את כל זה הוא עשה כי הרגיש חייב לכך לתוך זה הוא נולד להיות נסיך לגדול ולהיות מלך נתנו לא הרגשה שזה מה שהוא , לא בטוח שאם היו נותנים להנרי את הבחירה הוא באמת היה בוחר להיוולד לתוך המציאות שלתוכו הוא נברא.

יש כרגע בין אדם אחד ביקום שיכול להגיד להנרי ביקורות לסתור את דבריו ואפילו לשפוט אותו שמרגיש שהוא העושה משהו לא כראוי .
היועץ הנאמן שלו תיאו , גדול מהנרי בכמה שנים בודדות יד ימינו בנושאים רבים בעיקר במלחמות וחשוב לו מאוד ערך המלכות של הנרי תמיד הוא מדגיש לו את מעמדו וההתנהגות המצופה ממנו כמלך בסופו של דבר לקחת נשים רבות ....

כמצופה מהנרי הוא אינו אוהב אנשים רבים בחדרו הוא מעדיף משרת אחד אישי שילווה אותו במשך היום לא יעשה טעויות ובעיקר יהיה שקט, הנרי הוציא להורג משרתים רבים כל כך שתיאו כבר ריחם על כל משרת חדש שיכנס למשרה ויצטרך להתמודד עם ספר חוקים כל כך נוקשה שאפילו לא מרגיש הגיוני ובעיקר עם הנרי. אותו סיפור עם אותם נשים נואשות כל משרת/ת שנכנס למשרה חשב/ה לעצמ/ה שאולי תצליח לכבוש אות ליבו של הנרי אבל בסופו של דבר נפל עם הנרי למיטה וביום למחורת חזר ליהיות משרת רגיל אולי מקרה זה קרה מספר פעמים אבל כל פעם מחדש הנרי לא לקח זאת כמו שהמשרתים והנשים לקחו את זה מבחינתו זה היה סתם סקס בלי יותר מדי משמעות הם היו סתם משרתים .
ועדיין התור למשרת המשרתים להנרי נראה כאילו אין לו סוף אפילו תיאו לא הצליח להבין אותו ,הנרי נחשב מלך כל כך רשע שכל כך קר למשרתים ואנשים סביבו ועדיין כל כך הרבה אנשים רבים מוכנים למות רק כדי להיות קרובים עליו מספר דקות הם היו מוכנים לעשות הכל.
הנרי הפציר בתיאו שהפעם הוא רוצה משרת שימשיך במשרה זמן רב העצבים שלו עלו לו לא היה אפשרי בשבילו להחליף משרתים על בסיס שבועי או חודשי .

תיאו ידע שזה לא הולכת להיות משימה קלה בשבילו לעשות כל כך הרבה ראיונות כי למצוא מישהו שבאת מתאים לדרישות הקשות של הנרי ושלא לדבר בכלל שיהיה מסוגל לעמוד בספר החוקים .
אחרי כל כך הרבה אנשים שתיאו עבר עליהם החליט תיאו שהוא הולך לבחור מישהו צעיר יותר עם ערכים יותר טובים ילד טוב כזה ולא רק יחפש להכנס עם הנרי למיטה ולבוא עם מחשוף יותר גדול לעבודה כדי לגרום לו להתאהב בו .

לבסוף בחר תיאו בגו'ן בחור צעיר בן 19 די עני בהתחלה תיאו לא הבין מה יש לבחור כזה לבוא לחפש עבודה בארמון אבל אחרי שיחה קצרה עם גו'ן הוא סיפר לו שאבא שלו מבוגר ודי חולה הוא הבן אדם היחיד שנשאר לו בעולם אין להם כסף ולכן גו'ן צריך לצאת לעבוד כדי לשלם על התרופות של אביו , רק משרות בארמון יכולות להתאים לגו'ן זה מה שהוא יודע לעשות להיות משרת כל בחיים שלו הוא טיפל באביו לכן היה ברור לו שזאת העבודה היחידה שתקבל אותו,
גו'ן ממש התחנןן לתיאו שיתן לו עבודה בארמון והסביר לו כמה המצב שלו דחוף אפילו אמר שאין לו דרישות כלל הוא מוכן לעבוד בכל משרה שתיאו ישים אותו מלכבס בגדים ללהיות מלצר או שותף רצפות או להיות משרת של כל מישהו חשוב בארמון .
תיאו הבין שגו'ן הולך להיות הבחירה שלו למשרת של הנרי אבל גם שהיה לו ברור שהוא הולך לבחור בגו'ן המשיך לחפש אנשים נוספים כי ידע כבר מראשון שכנראה גו'ן בתור בן אדם צעיר ללא נסיון כלל יעבור ישר על חוק מסוים ויוצא להרוג על ידי הנרי כבר על השבוע הראשון.

גו'ן יצא מהחדר של תיאו לאחר בקשת העבודה בארמון בתקווה רבה שתיאו באמת יוכל לעזור לו ולתת לו עבודה פנויה בארמון.
אבל גו'ן ממש לא ציפה שהוא הולך לקבל את המשרה הכי מבוקשת בארמון הוא לא חשב לעצמו בכלל שהוא הולך להיות המשרת של המלך .

יש ביקוש לחלק 2?

זה שאני מלך לא יעצור אותי מלאהוב אותךWhere stories live. Discover now