1. fejezet- A Titok Napvilágra Kerül

80 6 2
                                    

Immáron tizenhét év telt el azóta, hogy Narnia eltűnt. De a négy testvért azóta is kísértik az emlékek. Főleg Lucy-t és Peter-t. Mivel amikor Lucy lánya, Emma megszületett mindketten hallották Aslan üvöltését. Ha Emma sírt akkor bús oroszlán üvöltést hallottak. Lucy mindig úgy érzi mintha Aslan figyelné őket. Mivel Susan már egyáltalán nem hisz Narniában  ezért őt még rémálmok is kísértik. Edmund még most is hisz az oroszlánban és országban. Néha Lucy is eltűnődik azon, hogy mi lenne ha a gyerekkori álomról kiderülne, hogy valóság? Nagyon szerette volna ha az lenne. A lánya minden vasárnap eltűnik és nagyon különös arcot vág. És mintha viszont látta volna a tőrét és a varázscseppet. Susan is nagyon rosszul érezte magát, viszont ő több ideje nem hitt. Sokat álmodott Narniáról. A bálokról, a koronázásról és a pusztulásról. Viszont mostanában egy álom kísérti. Mindig ugyanaz. Cair Paravell helyén egy új kastély áll, új uralkodók ülnek a trónokon. Aslan szinte ugyanúgy koronázta meg őket, ők is négyen voltak. Ki mondta a neveket melyeket onnantól viselni fognak: "Mostantól a Nyugati-Szigetek kormányzója, Cair Paravel és a nagy uralkodó vagy, a neved pedig James király, a ... -mondta az oroszlán minden éjjelen, majd odafordult a legidősebb lányhoz- A Keleti-Hegységek uralkodója vagy, a neved pedig Pamela királynő, a ... -majd a legfiatalabb fiúhoz fordult- Mostantól te uralkodsz a Telmarin-Kastély és a Kentaurok-Erdeje Fölött, a neved pedig Edward király, a ... -majd halvány mosollyal a legkisebb lányhoz fordult.- Mostantól a Lámpaoszlop-Tisztás, a Faunok Erdeje és a Tenger úrnője vagy, a neved pedig Emma királynő, az ... - majd mindenki meghajolt az újdonsült uralkodók előtt. " Hogy minek nevezte őket Aslan azt már sajnos nem értette. Sokat gondolkozott azon, hogy elmondja-e a testvéreinek, de végül arra jutott, hogy jobb ha nem kelt hamis reményt Lucy-ben és Edmundban. Vasárnap a nyolc Pevensie együtt ebédelt, Lucy-nál. Emma egy órával később érkezett mint a többiek. Ebéd után a lány odament családjához a nappaliba és azt mondta nekik, hogy "Beszélnünk kell!" az arca nagyon ismerősnek tűnt... akár egy oroszlán arca. Nem is egy sima oroszlán arca volt, hanem Aslané. Emmának volt egy faháza az udvaron. Oda senki nem mert bemenni. Viszont akkor mindenki bement a házikóba. Amikor Peter, Susan, Edmund és Lucy megláttál majdnem ordítottak. Ott volt négy festmény ami Narnia Ősi Uralkodóit, vagyis őket ábrázolta. Mindegyik festmény alatt ott voltak az ereklyék: Peter kardja és pajzsa, Susan íja, nyilai és  kürtje, Edmund kardja és Lucy tőre és varázsitala. De volt ott még valami... A régi ruháik, koronák, Tumnus úr sála. És egy vörös bársony függöny.
- Nos, azok akik a képen vannak Peter király, a Fenséges, Susan királynő, a Nemes, Edmund király, az Igazságos és Lucy királynő, a Merész. Ők Narnia ősi uralkodói, akik legyőzték a Fehér Boszorkányt, akik elűzték a Telmarinokat és akik harcoltak a végső ütközetben. Ádám két fia és Éva két leánya. Mert a prófécia úgy szól: Ha Aslan visszatér
A tavasz visszatér,
Ha megrázza sörényét
Elszökik a tél.
Ha visszatér Ádám fia
A zord időnek kotródjfia.
Tagadjátok még, hogy ti vagytok az ősi uralkodók? Akik Cair Paravel-ben uralkodtak?-kérdezte Emma magabiztosan.
Néhány percig csend honolt a faházban majd egy hang folytatta.
- Akit Narniában megkoronáznak az örökké uralkodó marad. -mondta a hang, ami nagyon ismerősnek tűnt- Sokan feláldozták magukat értetek, mégsem mondjátok el nekik a történetet? Figyelemmel kísértelek titeket az oroszlánlányon keresztül, hogy mertétek eltitkolni előle?!- majd a vörös lepel alól kimászott a hang tulajdonosa, Aslan A Nagy Oroszlán.
Pamela, Edward és James rögtön felkiáltott, de az uralkodók a hozzájuk illő bájjal fogadták az oroszlánt. Legjobban azon lepődtek meg, hogy Emma nem ijedt meg, sőt még örült is annak, hogy a titok napvilágra került. A lány fogta magát és felült az oroszlán hátára. Aztán kimentek az udvarra. Emma mégegyszer beletúrt az oroszlán sörényébe, majd visszament a faházba. Magára öltötte Lucy királynő egyik régi ruháját és a hátára rakta Susan királynő íját, kürtjét és nyilait. Bele suttogott valamit Pamela fülébe aki Susan királynő egyik ruháját vette fel és Peter király kardját és pajzsát vitte el. Edward apjának egyik régi ruhájában és Lucy királynő tőrével és varázscseppjeivel villogott. James Peter király ruhájában és  Edmund kardjával és pajzsával ment az udvarra. Pam összefonta a haját, míg Emma kibontotta hullámos haját és simogatta Aslant. Másnap a gyerekek átkeltek Narniába az oroszlán már álment, és csak annyit mondott, hogy "Narniának szüksége van az igazi uralkodóira, akik nem tagadják meg. ". Ez a mondat akkora erőt öntött a négy gyerekbe, hogy átkeltek...

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Sep 16, 2020 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Narnia Krónikái: Új generációNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ