BEN Ekin salağın biriyim işte aslında daha fazla açıklamaya gerek yok ama tanıtmam lazımmış.Her neyse adımı söyledim yaşım 17.Kısa ve düz saçlı, yeşil sıradan bir kızım.Tamam değilim ... Sanarım okuldak herkesin burunu kanatmışlığım var.Pff hatırlamak istemiyoruğm.Her neyse ...Arada sırada sinir krizleri geçiriyorum da ondan herkesin burnunu kırıyorum. Hayatım kaybettim ben.Ama nerde kaybettim hatırlamıyorum.Heh hatırladım benim hayatımı bir karadelik kalbine çekti.Ve bu karadelik yürüyebiliyor.Ne dediğinizi duyar gibiyim o zamanlar ben de aynı şeyleri demiştim.
-Neğğ yürüyen karadelik mi .
Evet yürüyen karadelik Ekinciğim.Karadeliğimizin adı da Ekim...ONA DÜŞTÜM.Ve kaldıran da olmadı ne yazık ki.Halen düştüğüm yerdeyim.Bakacağınıza kaldırınsanıza.Neyse bu kadar yeter.Olayı Ekim'in olduğu yerden yani ortasıdan değil baştan anlatıcağım.Evet başlayalım.Hayır başlamayalım.İlk önce Ekim'i kısaca anlatmam lazım fakat çok detaya girmeyeceğim...
ADI:Ekin
SOYADI:Sönmez
YAŞI:17
Daha fazlası diğer bölümlerde görüşme üzere takipte kalın(✿◠‿◠)
Evet Pamuk Şeker Denizinin ilk bölümü yayında biraz kısa ama eminim beğenirsiniz.Aslında bu bölüm karakter tanıtımı gibi birşey oldu asdfgh neyse . Yenibölümlerde görüşmek üzere...
I love you