Multimedia'da Gökcan var.Kapıdan içeriye giren sarışın bir erkekti kalbim küt küt atıyordu nedense çok heyecanlandim hoca nie geç kaldın evladım dedi o ise hocam Özür dilerim okulun yolunu karistirmişız dedi ve benim arkam bostu hocaya şurası boş oraya otur diyerek benim arkami işaret etti ve arkama oturdu o kadar yakisikliydiki bütün kızlar dönüp ona bakiyorlardi bende dahil hoca alcagimiz kaynaklari soyledikten sonra zil çaldı tenefuse girdik herkes hala o çocuğu kesiyordu ben ismini derste duydum hoca yoklama alırken ismi Gökcandı sarışın saçları ela gözleri çok güzeldi onu suzdukten sonra cansunun yanına gittim bi baktimki Cansu yeni kankalar edinmiş bende yanına gittim cansunun "Cansu hayırdır o erkek kimdi?"dedim. Ve Cansu bana utanarak ismi burakmış çok yakışıklı değilmi die sordu Cansu bende ee fena değil dedim sonra ben Cansu ya hemen sarışın dan bahsettim ismini sarışın koymustum sarı saçları göz kamastiriyordu çünkü Cansu ya Cansu gel bak bahsettiğim çocuk bu işte ismi Gökcanmıs Cansu da bana yakisiyorsunuz gerçekten çokda yakisikli istersen sana ayarlayabilirim dedi "Hayır hayır dedim çünkü en son birine çıkma teklif ettigimde okulda alay konusu oldum çünkü benim biraz kilolu olmamdan dolayi herkes benimle dalga geçmişti ztn o çıkma teklif ettiğim cocuguda sevmiyordum doldurusa gelmistim derken zil çaldı sınıfa girdiğimde gözüm hala o cocuktaydi çok yakisikliydi off nerden almisti bu yakisikliligi evet hamza hoca tekrardan geldi ve bu sene yeni gelenleri ayağa kaldırıp onlara aileleri hakkında soru sordu ve sıra gökcana geldiginde gökcan benim babam holding isletiyor annem ise pastacilikla ugrasiyor dedi hoca bunları sorduktan sonra derse geçti evet arkadaşlar bugün ilk gün oldugu icin yeni konulardan bahsedicem bu sene zor konular bizi bekliyor ... derken konuştu konuştu ve zil çaldı 3. Derse gircektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ SARIŞIN
Подростковая литератураEvet arkadaşlar bu benim ilk kitabım bu kitap yazma işini arkadaşımdan öğrendim eğerki begenirseniz devam ettircem