Bana niye bunları anlattı

65 3 1
                                    

Ailemle ilk gün bunları konuştuktan sonra odama çıkmıştım üstümü değiştirmeye üşendim o yüzden kıyafetlerimle yatağa uzandım ve hayal kurdum belki bir şey olurda onunla sevgili olurum diye düşünüyordum bunca zaman kalbimi hiç aşka açmamıştım öncedende dediğim gibi birine çıkma teklif ettim ama sevmiyordum ben bu sarışına aşık mı oluyordum?  Derken kapım çalındı annem gelmişti açıkçası bütün hayallerimin içine etmişti "kızım yemek hazır hadi aşağıya in diycem ama daha üstünü bile değiştirmemişsin"diyerek beni azarladıktan sonra "Tamam annemm hemen geliyorum" diyerek annemi yumuşattım annem odamdan çıktıktan sonra bende üstümü değiştirip aşağıya indim annemin müthiş lezzetli yemek kokusu geliyordu burnuma asagiya indim ve annemi ve babamı öptüm sonra sofraya oturdum annem ve babam okul hakkında sorularını sormaya devam ettiler ve yemeği okul sohbetiyle bitirdikten sonra ben tekrardan annemi babamı öpüp yukarı çıktım tabi siz bide kardeşim ablam abim yokmu diyeceksiniz tabiki var 9. Sınıfa giden kız kardeşim var o yurtdışında okuduğu için onu pek söylemiyorum çok güzel bir kızdır kendisi benden bile güzel desem yalan olmaz ismi buse onu çok özlicem 1 hafta önce gitti Londrayaya ve bunları söylerken  yatağımda yatıyorum hayal kurmaya devam edecektim gökcanı düşünmeye kulağıma kulaklığımı taktım ve hayallere başlamıştım.

Hayal kurmak çok güzel en azından olmayacak bir şeyi olmuş gibi yapmak çok zevkli ben Cansu ya ilk günden ne aşkı demiştim ama o haklıydı.

Ben gerçekten gökcana aşıktım. Ilk görüşte aşk dediği doğruymuş hayatımda ilk defa birinin ismini duyduğumda bu kadar heyecanlaniyorum

Bunlari düşünürken yüzümde bi dokunuş hissettim gözlerimi açtığımda gökcan benim yüzümü okşuyordu bense ona bakıyordum ruyadamiyim derken annemin sesini duydum baktığımda annem benim yüzümü okşuyordu  annem bana seslenip kızım kulaklıklarını çıkar

Uyu artık yarın erken kalkman gerek dedi yumuşak bi ses tonuyla bende kulakliklarimi çıkarıp anneme iyi geceler annecim dedikten sonra arkami dönüp uyumaya başladım rüyamda gökcanı görmek istiyordum yatarken  gökcanı düşündüğüm için rüyamda da onu gördüm çok güzeldi onunla sevgili oluyorduk çok mutluyduk herkes bize imreniyordu birbirimizi çok seviyorduk rüyamda karşılıklıydı aşkımız ama gerçekte ise tek taraflı bunları rüyamda görürken hadi kalk artık elifcim okula geç kalcaksin diye bir ses duyuyordum gözlerimi açtığımda annem vardı karşımda "tamam annecim hemen kalkıcam 2 dakika daha" diyerek tekrar uyudum ama annem ısrarcı bir şekilde hadi kızım ama çocukmusun sen dediğinde hemen ayağa kalktım tamam anne sen çık ben üstümü degistircem dedikten sonra annem çıktı ve ben kiyafetimi giydim bugunde kot short yerine  kısa paçalı pantalon giydim ve aşağıya indim babam gazetesini okuyordu kahvesiyle beraber bende o sırada kahvaltımi yapıp telefonumu alıp hemen çıktım evden ve servisi beklemeye başladım 5 dakika geçti 10 dakika geçti 40 dakika oldu ve telefonundan servisimi arayip "Alo sabri amca gelmicekmisin 40 dakikadır seni bekliyorum dedim "bizim servis bozuldu yolda kaldık bugün hepiniz kendiniz gideceksiniz bugünluk dedi ve bende yürüyerek okula gitmeye başladım yürürken arkamdan bir ses bakarmisin kumral kız diye bir ses duydum arkami döndüğümde sarışın bana sesleniyordu " efendim dedim arkami dönerek "okula beraber gidelimmi bende yürüyerek geliyorum tamam dedikten sonra yürümeye başladık ilk hamleyi ben yaptım "ee sen babanın arabasıyla gelmiyormuydun ? Diye bir soru sordum " ben hocalara yalan söyledim benim ailem yok elif dedi ben ona sasirarak baktım nee neden böyle bir şey yaptın dediğinde çünkü ailemi ben öldürdüm hocalar neden oldu diye sorarsa kendime sinirleniyordum "nasıl ya sen mi öldürdün öyle değil ben ehliyetsiz araba kullanırken  kaza geçirdim  ve ailemi kaybettim küçük kardeşim vardı kerem o ise hala yaşıyor ama sakat bir şekilde hep kerem in yüzüne baktığımda aklıma o an geliyor ve kendimi öldüresim geliyor eğerki kerem olmasaydı ben bunca zaman önce kendimi öldürmüştüm ben olmasam kereme kim  bakar diye düşündüm ve kerem için yaşadım diye konuşurken. Bana sen bunları duyunca şok oldun tabi değilmi diye sorduğumda "Şaşırdım evet ama daha çok bunları bana niye anlattığına şaşırdım dedi ve okula geldik ...

OKULDAKİ SARIŞINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin